• Hétfőtől–Péntekig: 9:00–17:00, Szombat: 9:00-12:00 (Márc. 1-től Szept. 30-ig)
  • 6728 Szeged, Algyői út 58.
  • +36 62 466 176

V-STROM 800 DE 2023

Árak hamarosan

V-STROM 800 DE 2023

CÉL A KALAND

Az új V-STROM 800DE azért született, hogy a kaland és a motorozás öröme minden nap, minden kirándulás alkalmával feledhetetlen legyen. Legyen szó munkába ingázás, városi ügyintézés, egy izgalmas utazásról az autópályán vagy netán néhány kanyargós hegyi utazás az új V-Strom 800DE tökéletes útitársad lesz.

DIGITÁLIS ÜZEMANYAG- BEFECSKENDEZŐ RENDSZER
Az SDTV egy digitális üzemanyag- befecskendező rendszer. Minden szívótorokban két különálló pillangószelep található, egy primer, melynek nyitását a vezető vezérli a gázkar elfordításával, és egy másodlagos, melyet a központi elektronika nyit-zár motorfordulatszám, sebességfokozat valamint a primer szelep pillanatnyi állása alapján. A másodlagos pillangószelep szerepe az ideális levegő mennyiség és beömlési sebesség beállítása, javítva ezzel az égés hatásfokát, biztosítva a gyorsítások rángatásmentességét, valamint jelentősen növeli az alacsony és középső fordulatszám-tartományban leadott nyomatékot.

 

SPECIÁLIS HENGER FELÜLETBEVONAT
A SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) a Suzuki saját fejlesztésű speciális henger felületbevonata. A nikkel-szilíciumkarbid felületkezelő / be-vonó eljárás kifejlesztésében a versenypályákon szerzett tapasz-talatok játszották a főszerepet.

 

KIPÖRGÉSGÁTLÓ RENDSZER
A Suzuki kipörgésgátló rendszere folyamatosan ellenőrzi az első és hátsó kerekek sebességét, a gázmarkolat állását, a főtengely pozícióját, valamint a sebességi fokozatot, és szinte azonnal csökkenti motorteljesítményt, amikor kerék- túlpörgést érzékel. A teljesítmény kontroll a gyújtási idők, továbbá a levegő mennyiségének egyidejű szabályozásával valósul meg, így jön létre a finomabb tapadás. Mindennek eredménye, hogy a hosszú távú motorozás könnyebb és kényelmesebb, ezáltal csökkenti a fáradtságot.

 

INDÍTÁSGÁTLÓ RENDSZER
Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) egy elektronikus indításgátló rendszer, mely a motor indítását csak eredeti kulcs jelenlétében teszi lehetővé.

 

ABS
Az elektronikus szabályozású blokko-lásgátlóval kiegészített fékrendszer biztos úttartást garantál intenzív lassításnál, csúszós útburkolaton is. A rendszer megakadályozza a kerekek blokkolását, ha az útburkolat tapadása hirtelen megváltozik, vagy túlságosan erősen fékez a vezető. Hatékony működése a modern vezérlőegységnek köszönhető, ami fordulatonként ötvenszer ellenőrzi a kerekek forgási sebességét, s az aktuális tapadási viszonyokhoz igazítja a fékerőt. *A rendszer működését befolyásolhatják az útviszonyok (pl. nedves, laza, egyenetlen talaj). Egy ABS-szel felszerelt jármű féktávja hosszabb lehet egy blokkolásgátlóval nem rendelkező modell esetében. Az ABS nem képes kivédeni a kerekek oldalirányú csúszását kanyarban. Kérjük, vezessen óvatosan és ne értékelje túl az ABS képességeit!

 

EASY START
Egy átlagos motorkerékpáron az elindításához a vezetőnek addig kell lenyomva tartania az önindító gombját, amíg a motor be nem indul. A Suzuki Beindítást Egyszerűsítő Rendszere (Suzuki Easy Start System) lehetővé teszi, hogy egy gyors gomb-nyomás elegendő legyen a motor elindításához, éppúgy mint a korszerű autók motorjainak indításakor.

 

FORDULATSZÁM ASSZISZTENS
A fordulatszám asszisztens az ISC mechanizmus segítségével kissé megemeli a motor fordulatszámát, éppen annyira, hogy elinduláskor és alacsony sebességgel való közlekedésnél csökkentse a lefulladás kockázatát. Ezzel a funkcióval a vezető stabilabbnak, magabiztosabbnak érezheti magát a motor nyergében.

 

EURO 5
Csak az európai specifikációkkal rendelkező modellek rendelkeznek az EURO 5 előírásnak megfelelő károsanyag kibocsátással.

 

KÉTIRÁNYÚ GYORSVÁLTÓ
A rendszer éppen elegendő időre (az érzékenységi beállításoktól függően 50 és 75 ezredmásodperc közötti időtartamra) automatikusan megszakítja a teljesítményleadást a sebességváltó fogaskerekeinek körmein lévő terhelés feloldásához, ezáltal tisztán váltható a következő sebességfokozat, és simább, szinte megszakításmentes gyorsítás érhető el. Így a gázkar elzárása és a kuplungkar használata nélkül lehet lefelé és felfelé váltani, amivel értékes másodperceket tudunk gyűjteni a versenypályán.

 

VEZETÉSI MÓD VÁLASZTÓ
A Suzuki vezetési mód kiválasztása (S-DMS) három gyújtás és befecskendező térkép közötti váltogatást tesz lehetővé. A görbék közötti váltást a vezető a kormányon elhelyezett kapcsoló segítségével teheti meg akár menet közben is, kiválasztva a stílusához és a tapadási körülményekhez legmegfelelőbb teljesítmény-leadási módot.

 

ABS MÓD
A motoros 2 különböző ABS mód közül választhat. 1-es mód esetén minimális beavatkozással él a rendszer. 2-es mód esetén több beavatkozás történik a rendszer részéről, az 1-es módhoz képest.
Motor
Motor típusa Négyütemű, kéthengeres, folyadékhűtésű, DOHC,
Hengerűrtartalom 776 cm³
Furat x löket 84 mm x 70 mm
Sebességváltó 6-sebességes, mechanikus
Teljesítmény 83 Le
Nyomaték 78 Nm
Váz és Méretek
Hosszúság 2 345 mm
Szélesség 975 mm
Magasság 1 310 mm
Tengelytáv 1 570 mm
Szabad magasság 220 mm
Futómű
Első futómű Fordított teleszkópos, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás, állítható rugóelőfeszítés
Első fék Dupla tárcsa
Hátsó fék Tárcsa
Hátsó gumiabroncs 150/70R17M/C 69H tömlő nélküli
Első gumiabroncs 90/90-21M/C 54H tömlős