• Hétfőtől–Péntekig: 9:00–17:00, Szombat: 9:00-12:00 (Márc. 1-től Szept. 30-ig)
  • 6728 Szeged, Algyői út 58.
  • +36 62 466 176

V-STROM 650XT ABS 2021 modell

3 099 000 Ft

V-STROM 650XT ABS 2021 modell

KALANDRA SZÜLETETT, BÁRMERRE IS JÁRSZ VELE

A tökéletes eszköz, bármely feladatra. A gép, amely sohasem hagy cserben. Legyen szó bármilyen feladatról, kihívásról vagy kalandról. A válasz minden gondolatodra.

  • Mindennapi ingázás
  • Kanyargós vidéki országutak
  • Hosszú autópálya-szakaszok
  • Kényelmes páros motorozás
  • Szélsőséges időjárás esetén

A V-Strom 650XT ABS egyedülálló jellemzői a szélsőséges időjárásban hasznos kézvédők, valamint a hasidom, valamint a fűzött kerekek, amelynek megjelenése további kalandra csábítja a motorost – mindhárom tartozék az alapfelszereltség része.

 ÚJ KEREKEK ÉS GUMIABRONCSOK

A V-Strom 650XT tömlő nélküli abroncsai küllős felnikre kerülnek felszerelésre. Ez a megoldás abból a szempontból hasznos, hogy a küllők és az abroncs deformációs képességének következtében javult a V-Strom 650XT komfortja és ezzel párhuzamosan persze a motorozás élménye is.

 

A SZABÁLYOZHATÓ KÉNYELEM
A szélvédő 9 mm-rel magasabb lett, de a formája is átesett némi ráncfelvarráson annak érdekében, hogy ne csak a széláramlás szabályozása történjen meg, de a motoros élvezhesse a szélmentes zóna előnyeit is. Ha határt húzunk a szélvédett és védtelen terület közé, a motoros máris könnyebben fog tudni mozogni egy olyan térben, ahol a menetszél miatt kialakuló turbulencia nem zavarja. A szélvédőnek három állása van, amik között egy csavarhúzó segítségével könnyen lehet váltani.

 

DIGITÁLIS ÜZEMANYAG- BEFECSKENDEZŐ RENDSZER
Az SDTV egy digitális üzemanyag- befecskendező rendszer. Minden szívótorokban két különálló pillangószelep található, egy primer, melynek nyitását a vezető vezérli a gázkar elfordításával, és egy másodlagos, melyet a központi elektronika nyit-zár motorfordulatszám, sebességfokozat valamint a primer szelep pillanatnyi állása alapján. A másodlagos pillangószelep szerepe az ideális levegő mennyiség és beömlési sebesség beállítása, javítva ezzel az égés hatásfokát, biztosítva a gyorsítások rángatásmentességét, valamint jelentősen növeli az alacsony és középső fordulatszám-tartományban leadott nyomatékot.

 

SPECIÁLIS HENGER FELÜLETBEVONAT
A SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) a Suzuki saját fejlesztésű speciális henger felületbevonata. A nikkel-szilíciumkarbid felületkezelő / be-vonó eljárás kifejlesztésében a versenypályákon szerzett tapasz-talatok játszották a főszerepet.

 

KIPÖRGÉSGÁTLÓ RENDSZER
A Suzuki kipörgésgátló rendszere folyamatosan ellenőrzi az első és hátsó kerekek sebességét, a gázmarkolat állását, a főtengely pozícióját, valamint a sebességi fokozatot, és szinte azonnal csökkenti motorteljesítményt, amikor kerék- túlpörgést érzékel. A teljesítmény kontroll a gyújtási idők, továbbá a levegő mennyiségének egyidejű szabályozásával valósul meg, így jön létre a finomabb tapadás. Mindennek eredménye, hogy a hosszú távú motorozás könnyebb és kényelmesebb, ezáltal csökkenti a fáradtságot.

 

INDÍTÁSGÁTLÓ RENDSZER
Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) egy elektronikus indításgátló rendszer, mely a motor indítását csak eredeti kulcs jelenlétében teszi lehetővé.

 

ABS
Az elektronikus szabályozású blokko-lásgátlóval kiegészített fékrendszer biztos úttartást garantál intenzív lassításnál, csúszós útburkolaton is. A rendszer megakadályozza a kerekek blokkolását, ha az útburkolat tapadása hirtelen megváltozik, vagy túlságosan erősen fékez a vezető. Hatékony működése a modern vezérlőegységnek köszönhető, ami fordulatonként ötvenszer ellenőrzi a kerekek forgási sebességét, s az aktuális tapadási viszonyokhoz igazítja a fékerőt. *A rendszer működését befolyásolhatják az útviszonyok (pl. nedves, laza, egyenetlen talaj). Egy ABS-szel felszerelt jármű féktávja hosszabb lehet egy blokkolásgátlóval nem rendelkező modell esetében. Az ABS nem képes kivédeni a kerekek oldalirányú csúszását kanyarban. Kérjük, vezessen óvatosan és ne értékelje túl az ABS képességeit!

 

EASY START
Egy átlagos motorkerékpáron az elindításához a vezetőnek addig kell lenyomva tartania az önindító gombját, amíg a motor be nem indul. A Suzuki Beindítást Egyszerűsítő Rendszere (Suzuki Easy Start System) lehetővé teszi, hogy egy gyors gomb-nyomás elegendő legyen a motor elindításához, éppúgy mint a korszerű autók motorjainak indításakor.

 

FORDULATSZÁM ASSZISZTENS
A fordulatszám asszisztens az ISC mechanizmus segítségével kissé megemeli a motor fordulatszámát, éppen annyira, hogy elinduláskor és alacsony sebességgel való közlekedésnél csökkentse a lefulladás kockázatát. Ezzel a funkcióval a vezető stabilabbnak, magabiztosabbnak érezheti magát a motor nyergében.

 

EURO 5
Csak az európai specifikációkkal rendelkező modellek rendelkeznek az EURO 5 előírásnak megfelelő károsanyag kibocsátással.

Motor
Motor típusa Négyütemű, folyadékhűtésű, DOHC, 90 fokban döntött kéthengeres V-motor
Hengerűrtartalom 645 cm³
Furat x löket 81 mm x 62.6 mm
Sebességváltó 6-sebességes, mechanikus
Teljesítmény 71 LE (53 kW)
Nyomaték 62 Nm / 6500 rpm
Váz és Méretek
Hosszúság 2275 mm
Szélesség 910 mm
Magasság 1405 mm
Tengelytáv 1560 mm
Szabad magasság 170 mm
Futómű
Első futómű Teleszkópos, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék Dupla tárcsa
Hátsó fék Tárcsa
Hátsó gumiabroncs 150/70R17M/C 69V, tömlő nélküli
Első gumiabroncs 110/80R19M/C 59V, tömlő nélküli