• Hétfőtől–Péntekig: 9:00–17:00, Szombat: 9:00-12:00 (Márc. 1-től Szept. 30-ig)
  • 6728 Szeged, Algyői út 58.
  • +36 62 466 176

V-STROM 1050 2024

5 999 000 Ft

V-STROM 1050 2024

A KALAND MESTERE

Bárhová is vezessen az utad

Tapasztald meg a gondtalan túrázást és az ismeretlen utak felfedezésének élményét! Nem Számít, hogy a kaland milyen messzi tájakra sodor téged. Az új V-STROM 1050 a létező legnagyobb szabadságot adja neked!
Arra tervezték, hogy nagy távolságokat tegyen meg veled, hogy a lehető legnagyobb kényelemben jutasson el téged a célállomáshoz. A V-STROM 1050 a túramotorozás még soha nem volt ennyire jó és élvezetes.

DIGITÁLIS ÜZEMANYAG- BEFECSKENDEZŐ RENDSZER

Az SDTV egy digitális üzemanyag- befecskendező rendszer. Minden szívótorokban két különálló pillangószelep található, egy primer, melynek nyitását a vezető vezérli a gázkar elfordításával, és egy másodlagos, melyet a központi elektronika nyit-zár motorfordulatszám, sebességfokozat valamint a primer szelep pillanatnyi állása alapján. A másodlagos pillangószelep szerepe az ideális levegő mennyiség és beömlési sebesség beállítása, javítva ezzel az égés hatásfokát, biztosítva a gyorsítások rángatásmentességét, valamint jelentősen növeli az alacsony és középső fordulatszám-tartományban leadott nyomatékot.

 

SPECIÁLIS HENGER FELÜLETBEVONAT
A SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) a Suzuki saját fejlesztésű speciális henger felületbevonata. A nikkel-szilíciumkarbid felületkezelő / be-vonó eljárás kifejlesztésében a versenypályákon szerzett tapasz-talatok játszották a főszerepet.

 

KIPÖRGÉSGÁTLÓ RENDSZER
A Suzuki kipörgésgátló rendszere folyamatosan ellenőrzi az első és hátsó kerekek sebességét, a gázmarkolat állását, a főtengely pozícióját, valamint a sebességi fokozatot, és szinte azonnal csökkenti motorteljesítményt, amikor kerék- túlpörgést érzékel. A teljesítmény kontroll a gyújtási idők, továbbá a levegő mennyiségének egyidejű szabályozásával valósul meg, így jön létre a finomabb tapadás. Mindennek eredménye, hogy a hosszú távú motorozás könnyebb és kényelmesebb, ezáltal csökkenti a fáradtságot.

 

INDÍTÁSGÁTLÓ RENDSZER
Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) egy elektronikus indításgátló rendszer, mely a motor indítását csak eredeti kulcs jelenlétében teszi lehetővé.

 

ABS
Az elektronikus szabályozású blokko-lásgátlóval kiegészített fékrendszer biztos úttartást garantál intenzív lassításnál, csúszós útburkolaton is. A rendszer megakadályozza a kerekek blokkolását, ha az útburkolat tapadása hirtelen megváltozik, vagy túlságosan erősen fékez a vezető. Hatékony működése a modern vezérlőegységnek köszönhető, ami fordulatonként ötvenszer ellenőrzi a kerekek forgási sebességét, s az aktuális tapadási viszonyokhoz igazítja a fékerőt. *A rendszer működését befolyásolhatják az útviszonyok (pl. nedves, laza, egyenetlen talaj). Egy ABS-szel felszerelt jármű féktávja hosszabb lehet egy blokkolásgátlóval nem rendelkező modell esetében. Az ABS nem képes kivédeni a kerekek oldalirányú csúszását kanyarban. Kérjük, vezessen óvatosan és ne értékelje túl az ABS képességeit!

 

EASY START
Egy átlagos motorkerékpáron az elindításához a vezetőnek addig kell lenyomva tartania az önindító gombját, amíg a motor be nem indul. A Suzuki Beindítást Egyszerűsítő Rendszere (Suzuki Easy Start System) lehetővé teszi, hogy egy gyors gomb-nyomás elegendő legyen a motor elindításához, éppúgy mint a korszerű autók motorjainak indításakor.

 

FORDULATSZÁM ASSZISZTENS
A fordulatszám asszisztens az ISC mechanizmus segítségével kissé megemeli a motor fordulatszámát, éppen annyira, hogy elinduláskor és alacsony sebességgel való közlekedésnél csökkentse a lefulladás kockázatát. Ezzel a funkcióval a vezető stabilabbnak, magabiztosabbnak érezheti magát a motor nyergében.

 

CSÚSZÓKUPLUNG
A Suzuki által kifejlesztett csúszókuplung (Suzuki Clutch Assist System – SCAS), melynek köszönhetően a visszaváltások finomabbak, kontrollálhatóbbak. Működése: lassítás közben, visszaváltások esetén, amikor a fellépő fordulatszám és nyomaték-különbség a hátsó kerék megcsúszásához vezetne, a SCAS csökkenti a kuplungtárcsák közti nyomást, kontrollált csúsztatást engedélyezve.

 

MOZGÁSKÖVETŐ FÉKRENDSZER
A mozgáskövető fékrendszer (Motion Track Brake System) a beépített tehetetlenségmérő (IMU), valamint a jármű helyzete, illetve az első és hátsó kerék sebessége alapján lehetővé teszi, hogy az ABS ne csak a jármű függőleges helyzetében léphessen működésbe, hanem akkor is, amikor a motorkerékpár épp valamelyik oldalra be van döntve.

 

EURO 5
Csak az európai specifikációkkal rendelkező modellek rendelkeznek az EURO 5 előírásnak megfelelő károsanyag kibocsátással.

 

LEJTMENETVEZÉRLŐ
A Lejtmenetvezérlő folyamatosan monitorozza a jármű helyzetét még lejtőn való haladáskor is. Lejtmenet alkalmával akár a fékkar, akár a fékpedál működtetése során a rendszer a féknyomást olyan módon szabályozza, hogy a fékezés során a hátsó kerék ne tudjon az úttól elemelkedni.

 

VISSZAGURULÁS GÁTLÓ
Amennyiben a motoros hegymenetben fék használatával lassít, majd áll meg, a jármű megállását követően a fékkar/fékpedál elengedése után a fékrendszer 30 másodpercig még automatikusan álló helyzetben tartja a motort a visszagurulás elkerülése miatt. Ez lehetővé teszi a motoros számára a lejtőn történő zökkenőmentes elindulást.

 

TEMPOMAT
A tempomat lehetővé teszi a motoros számára, hogy a beállított sebességgel haladjon a gázkar folyamatos húzása nélkül, aminek köszönhetően a hosszú utak során lényegesen csökken a motoros fáradtságérzete.

 

OPTIMÁLIS FÉKERŐ
A rendszer a motor terhelési állapotának függvényében segíti az optimális fékerő használatát. A rendszer a fékezés alkalmával folyamatosan figyeli a motor terhelését és a terhelésnek megfelelően állítja a féknyomást. Más nyomást alkalmaz a rendszer teljes- és mást részterhelés esetén.

 

TISZTA VÁLTÁS
A rendszer éppen elegendő időre (az érzékenységi beállításoktól függően 50 és 75 ezredmásodperc közötti időtartamra) automatikusan megszakítja a teljesítményleadást a sebességváltó fogaskerekeinek körmein lévő terhelés feloldásához, ezáltal tisztán váltható a következő sebességfokozat, és simább, szinte megszakításmentes gyorsítás érhető el. Így a gázkar elzárása és a kuplungkar használata nélkül lehet lefelé és felfelé váltani, amivel értékes másodperceket tudunk gyűjteni a versenypályán.

 

VEZETÉSI MÓDOK
A Suzuki vezetési mód kiválasztása (S-DMS) három gyújtás és befecskendező térkép közötti váltogatást tesz lehetővé. A görbék közötti váltást a vezető a kormányon elhelyezett kapcsoló segítségével teheti meg akár menet közben is, kiválasztva a stílusához és a tapadási körülményekhez legmegfelelőbb teljesítmény-leadási módot.

 

ELEKTRONIKUS MOTORVEZÉRLŐ
A fojtószelepházak pillangószelepéit egy fejlett, elektronikus motorvezérlő rendszer szabályozza.

Motor
Motor típusa Négyütemű, folyadékhűtésű, DOHC, 90 fokban döntött kéthengeres V-motor
Hengerűrtartalom 1037 cm3
Furat x Löket 100 mm x 66 mm
Sebességváltó 6-sebességes, mechanikus
Teljesítmény 106 LE (79 kW) / 8 500 rpm
Nyomaték 101 Nm / 4000 rpm
Váz és méretek
Hosszúság 2265 mm
Szélesség 940 mm
Magasság 1515 mm
Tengelytáv 1555 mm
Szabad magasság 165 mm
Futómű
Első futómű Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék Dupla tárcsa
Hátsó fék Tárcsa
Első gumiabroncs 110/80R19M/C 59V, tömlő nélküli
Hátsó gumiabroncs 150/70R17M/C 69V, tömlő nélküli