Képzeld el a legizgalmasabb Föld körüli utazást két keréken! Lenne elég erőd és kitartásod a hegyvidéki szerpentinek leküzdésére, inspirációd az ismeretlen utak felfedezésére? Nap mint nap fürgeséget és kényelmet éreznél, s a vágyat, hogy továbbhaladj. Hogy minden pontosan a helyén van. Biztosan tudnád, hogy rábízhatod magad a technológiára. Ideje, hogy mindez megvalósuljon! Íme a túramotor, amely minden útra tökéletes.
A könnyű, kompakt blokkolásgátló fékrendszer (ABS) a körbefordulás során ötvenszer méri meg kerék sebességét, és az elérhető tapadáshoz igazítja a fékerőt.
A kipufogó teljesen át lett tervezve a Suzuki kipufogóhangolási (SET) technológiájával, a nyomást a kipufogócsőben lévő, a motorvezérlő elektronika által szabályozott pillangószelep optimalizálja.
A dugattyúgyűrűk vékonyabbak és 15%-kal kisebb húzóerő hat rájuk, ennek köszönhetően kisebb a súrlódás. Javítják az égés hatásfokát és az üzemanyag-fogyasztást.
Végeselem-módszer alkalmazásával új dugattyúkat terveztek az ideális szilárdság és súly elérése érdekében. Annak ellenére, hogy a dugattyúk nagyobbak a korábbiaknál, súlyuk és merevségük megegyezik.
A hengerenként kettő irídium gyújtógyertya növeli a gyújtás erejét és az égés hatásfokát, ezáltal nagyobb teljesítményt, lineárisabb gázreakciót, könnyebb indítást és stabilabb alapjáratot tesz lehetővé.
Az üzemanyagtartály karcsúbb lett a keskenyebb V-motornak köszönhetően. Az áttervezett váz és alkeret jobb egyensúlyt biztosít a stabilitás és a kezelhetőség növelése érdekében, ráadásul 13 százalékkal könnyebb, mint az előző modellé.
Az új Enkei felnik könnyű tízküllős alumíniumöntvények. ?
A jellegzetes függőleges fényszóró a hírhedt Hayabusa és GSX-R sportmotorokat idézi.
Az ülés alakja kényelmes, oldalfalának textúrája jól tapad. Az ülésmagasság csökkent a korábbi évekhez képest, hogy a motoros könnyen letehesse a lábát a talajra.
Motor típusa | Négyütemű, V2, hegerszög 90°, folyadékhűtés, DOHC |
Hengerűrtartalom | 1037 cm³ |
Furat x löket | 100.0 mm x 66.0 mm |
Sebességváltó | 6-sebességes mechanikus |
Teljesítmény | 74 kW (100 LE) / 8800 rpm |
Nyomaték | 103 Nm / 4000 rpm |
Hosszúság | 2285 mm |
Szélesség | 865 mm |
Magasság | 1410 mm |
Tengelytáv | 1555 mm |
Szabad magasság | 165 mm |
Első futómű | Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás |
Hátsó futómű | Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás |
Első fék | Dupla tárcsa |
Hátsó fék | Tárcsa |
Hátsó gumiabroncs | 150/70R17M/C (69V), tömlő nélküli |
Első gumiabroncs | 110/80R19M/C (59V), tömlő nélküli |