• Hétfőtől–Péntekig: 9:00–17:00, Szombat: 9:00-12:00 (Márc. 1-től Szept. 30-ig)
  • 6728 Szeged, Algyői út 58.
  • +36 62 466 176

SV 650X 2024

3 299 000 Ft

SV 650X 2024

CAFE RACER STÍLUSBAN

Pattanj fel, fordítsd el a kulcsot, és indulj amerre csak szeretnél. Az SV650X-szel bárhol otthon érzed majd magad – és a laza café racer stílus mindenhová elkísér. Fogd a kulcsod, vedd kézbe az irányítást, és hagyd, hogy a szíved felvegye a V-Twin motor erőteljes lüktetésének ritmusát.

A modell elérhető fojtott 35 kW-os verzióban is.

SDTV
Az SDTV egy digitális üzemanyag- befecskendező rendszer. Minden szívótorokban két különálló pillangószelep található, egy primer, melynek nyitását a vezető vezérli a gázkar elfordításával, és egy másodlagos, melyet a központi elektronika nyit-zár motorfordulatszám, sebességfokozat valamint a primer szelep pillanatnyi állása alapján. A másodlagos pillangószelep szerepe az ideális levegő mennyiség és beömlési sebesség beállítása, javítva ezzel az égés hatásfokát, biztosítva a gyorsítások rángatásmentességét, valamint jelentősen növeli az alacsony és középső fordulatszám-tartományban leadott nyomatékot.

EURO 5
Csak az európai specifikációkkal rendelkező modellek rendelkeznek az EURO 5 előírásnak megfelelő károsanyag kibocsátással.

FORDULATSZÁM ASSZISZTENS
A fordulatszám asszisztens az ISC mechanizmus segítségével kissé megemeli a motor fordulatszámát, éppen annyira, hogy elinduláskor és alacsony sebességgel való közlekedésnél csökkentse a lefulladás kockázatát. Ezzel a funkcióval a vezető stabilabbnak, magabiztosabbnak érezheti magát a motor nyergében.

EASY START
Egy átlagos motorkerékpáron az elindításához a vezetőnek addig kell lenyomva tartania az önindító gombját, amíg a motor be nem indul. A Suzuki Beindítást Egyszerűsítő Rendszere (Suzuki Easy Start System) lehetővé teszi, hogy egy gyors gomb-nyomás elegendő legyen a motor elindításához, éppúgy mint a korszerű autók motorjainak indításakor.

ABS
Az elektronikus szabályozású blokko-lásgátlóval kiegészített fékrendszer biztos úttartást garantál intenzív lassításnál, csúszós útburkolaton is. A rendszer megakadályozza a kerekek blokkolását, ha az útburkolat tapadása hirtelen megváltozik, vagy túlságosan erősen fékez a vezető. Hatékony működése a modern vezérlőegységnek köszönhető, ami fordulatonként ötvenszer ellenőrzi a kerekek forgási sebességét, s az aktuális tapadási viszonyokhoz igazítja a fékerőt. *A rendszer működését befolyásolhatják az útviszonyok (pl. nedves, laza, egyenetlen talaj). Egy ABS-szel felszerelt jármű féktávja hosszabb lehet egy blokkolásgátlóval nem rendelkező modell esetében. Az ABS nem képes kivédeni a kerekek oldalirányú csúszását kanyarban. Kérjük, vezessen óvatosan és ne értékelje túl az ABS képességeit!

SAIS
Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) egy elektronikus indításgátló rendszer, mely a motor indítását csak eredeti kulcs jelenlétében teszi lehetővé.

SCEM
A SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) a Suzuki saját fejlesztésű speciális henger felületbevonata. A nikkel-szilíciumkarbid felületkezelő / be-vonó eljárás kifejlesztésében a versenypályákon szerzett tapasz-talatok játszották a főszerepet.

Motor
Motor típusa Négyütemű, V2, folyadékhűtés, DOHC
Hengerűrtartalom 645 cm³
Furat x löket 81.0 mm x 62.6 mm
Sebességváltó 6-sebességes mechanikus
Teljesítmény 54 kW (73 LE) / 8.500 ford. / perc
Nyomaték 64 Nm / 6800 ford. / perc
Váz és Méretek
Hosszúság 2140 mm
Szélesség 730 mm
Magasság 1090 mm
Tengelytáv 1445 mm
Szabad magasság 135 mm
Futómű
Első futómű Teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás, állítható rugó-előterhelés
Hátsó futómű Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás, állítható rugó-előfeszítés
Első fék Dupla tárcsa
Hátsó fék Tárcsa
Hátsó gumiabroncs 160/60ZR17M/C (69W), tömlő nélküli
Első gumiabroncs 120/70ZR17M/C (58W), tömlő nélküli