• Hétfőtől–Péntekig: 9:00–17:00, Szombat: 9:00-12:00 (Márc. 1-től Szept. 30-ig)
  • 6728 Szeged, Algyői út 58.
  • +36 62 466 176

SV 650 ABS 2024

2 999 000 Ft

SV 650 ABS 2024

V2-ES ÉLMÉNY ÉS IZGALOM

A Suzuki először 1999-ben dobta piacra az SV650-et a „V-twin élmény” jegyében; a modell szinte azonnal jelenséggé vált a motorosok körében világszerte. Ezt a sokoldalú motorkerékpárt nemcsak városi utakon lehetett kiválóan használni, de a versenypályán is elemében érezte magát. A „V2-es élménygép” jegyében a Suzuki legújabb innovációit felvonultató új SV650 most még magasabbra teszi a lécet. Az új SV650 a motorosok álomgépe, ami bárhova elrepít.

A modell elérhető fojtott 35 kW-os verzióban is.

TÉRHÁLÓS ACÉLVÁZ
A könnyű acélból készülő térhálós szerkezetű váz karcsú felépítést tesz lehetővé, miközben büszkén kiemeli a robusztus V2-es motor szépségét.

 

FÉNYSZÓRÓ
A kerek multireflektoros fényszórót arra tervezték, hogy a lehető legtöbb fényt szórja szét, biztonságot nyújtva a motoros és a többi közlekedő számára. Az igényes formatervnek köszönhetően a lámpatest rögzítése láthatatlan.

 

DIGITÁLIS ÜZEMANYAG- BEFECSKENDEZŐ RENDSZER
Az SDTV egy digitális üzemanyag- befecskendező rendszer. Minden szívótorokban két különálló pillangószelep található, egy primer, melynek nyitását a vezető vezérli a gázkar elfordításával, és egy másodlagos, melyet a központi elektronika nyit-zár motorfordulatszám, sebességfokozat valamint a primer szelep pillanatnyi állása alapján. A másodlagos pillangószelep szerepe az ideális levegő mennyiség és beömlési sebesség beállítása, javítva ezzel az égés hatásfokát, biztosítva a gyorsítások rángatásmentességét, valamint jelentősen növeli az alacsony és középső fordulatszám-tartományban leadott nyomatékot.

 

SPECIÁLIS HENGER FELÜLETBEVONAT
A SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) a Suzuki saját fejlesztésű speciális henger felületbevonata. A nikkel-szilíciumkarbid felületkezelő / be-vonó eljárás kifejlesztésében a versenypályákon szerzett tapasz-talatok játszották a főszerepet.

 

INDÍTÁSGÁTLÓ RENDSZER
Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) egy elektronikus indításgátló rendszer, mely a motor indítását csak eredeti kulcs jelenlétében teszi lehetővé.

 

ABS
Az elektronikus szabályozású blokko-lásgátlóval kiegészített fékrendszer biztos úttartást garantál intenzív lassításnál, csúszós útburkolaton is. A rendszer megakadályozza a kerekek blokkolását, ha az útburkolat tapadása hirtelen megváltozik, vagy túlságosan erősen fékez a vezető. Hatékony működése a modern vezérlőegységnek köszönhető, ami fordulatonként ötvenszer ellenőrzi a kerekek forgási sebességét, s az aktuális tapadási viszonyokhoz igazítja a fékerőt. *A rendszer működését befolyásolhatják az útviszonyok (pl. nedves, laza, egyenetlen talaj). Egy ABS-szel felszerelt jármű féktávja hosszabb lehet egy blokkolásgátlóval nem rendelkező modell esetében. Az ABS nem képes kivédeni a kerekek oldalirányú csúszását kanyarban. Kérjük, vezessen óvatosan és ne értékelje túl az ABS képességeit!

 

EASY START
Egy átlagos motorkerékpáron az elindításához a vezetőnek addig kell lenyomva tartania az önindító gombját, amíg a motor be nem indul. A Suzuki Beindítást Egyszerűsítő Rendszere (Suzuki Easy Start System) lehetővé teszi, hogy egy gyors gomb-nyomás elegendő legyen a motor elindításához, éppúgy mint a korszerű autók motorjainak indításakor.

 

FORDULATSZÁM ASSZISZTENS
A fordulatszám asszisztens az ISC mechanizmus segítségével kissé megemeli a motor fordulatszámát, éppen annyira, hogy elinduláskor és alacsony sebességgel való közlekedésnél csökkentse a lefulladás kockázatát. Ezzel a funkcióval a vezető stabilabbnak, magabiztosabbnak érezheti magát a motor nyergében.

 

EURO 5
Csak az európai specifikációkkal rendelkező modellek rendelkeznek az EURO 5 előírásnak megfelelő károsanyag kibocsátással.

Motor
Motor típusa Négyütemű, V2, hegerszög 90°, folyadékhűtés, DOHC
Hengerűrtartalom 645 cm³
Furat x löket 81.0 mm x 62.6 mm
Sebességváltó 6-sebességes mechanikus
Teljesítmény 54 kW (73 LE) / 8500 ford. / perc
Nyomaték 64 Nm / 6800 rpm
Váz és Méretek
Hosszúság 2140 mm
Szélesség 760 mm
Magasság 1090 mm
Tengelytáv 1445 mm
Szabad magasság 135 mm
Futómű
Első futómű Teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás, állítható rugó-előfeszítés
Első fék Dupla tárcsa
Hátsó fék Tárcsa
Hátsó gumiabroncs 160/60ZR17M/C (69W), tömlő nélküli
Első gumiabroncs 120/70ZR17M/C (58W), tömlő nélküli