• Hétfőtől–Péntekig: 9:00–17:00, Szombat: 9:00-12:00 (Márc. 1-től Szept. 30-ig)
  • 6728 Szeged, Algyői út 58.
  • +36 62 466 176

RM-Z450 2024

3 299 000 Ft

RM-Z450 2024

#THISISMOTO

Az RM-Z450 továbbra is azt a kategóriaelső teljesítményt nyújtja, amely a valaha gyártott 450 cm3-es crossmotorok között a legsikeresebbek egyikévé tette. A 2016-os modell a Suzuki rajtsegítő rendszerének (S-HAC) továbbfejlesztett változatával van felszerelve, ami tökéletes rajtolással juttatja versenyelőnyhöz a motorost. Emellett az ultrakönnyű és könnyen hangolható 49 mm-es Showa SFF-Air villa gyári színvonalú teljesítményt és beállítási lehetőségeket kínál a motoros számára, bármilyen képességű legyen is. Mindehhez robusztus, mégis szuperérzékeny váz járul, így az RM-Z450 továbbra is nyerő motor.

ALUMÍNIUM KORMÁNYRÚD
Az alapfelszereltségként felszerelt csúcskategóriájú Renthal Fatbar alumínium kormányrúd erősebb és kevésbé vibrál, mint a hagyományos méretű alumínium kormányrudak.

 

BAJNOKSÁGBAN BIZONYÍTOTT A nyerő teljesítményhez a crossmotoroknak masszívaknak, jó hatásfokúaknak és erőseknek kell lenniük. A bajnokságok megnyeréséhez a motornak olyan tapasztalatot és tudást kell magában hordoznia, amelyet kizárólag a Suzukitól kaphat meg. A 449 cm3-es négyütemű, folyadékhűtésű, DOHC-vezérlésű, négyszelepes injektoros motor a széles nyomatéktartomány és a karokat megfeszítő lóerők tökéletes kombinációját nyújtja a mai versenyzők számára.

 

SPECIÁLIS HENGER FELÜLETBEVONAT
A SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) a Suzuki saját fejlesztésű speciális henger felületbevonata. A nikkel-szilíciumkarbid felületkezelő / be-vonó eljárás kifejlesztésében a versenypályákon szerzett tapasz-talatok játszották a főszerepet.

 

RAJTSEGÉD
A Suzuki rajtsegédje (S-HAC) egy startüzemmód-választó rendszer, amely három beállítási lehetőséget kínál, ami egyenesen a gyári verseny- motorból származik. A rendszer visszaállítja a gyújtási időt normál működésre 6 másodperccel az elindulás után, az 5. sebességbe váltáskor vagy a gáz elvételekor, bőséges időt adva a motorosnak kiugratni a rajtkapun az első forduló felé.

Motor
Motor típusa Négyütemű, egyhengeres, folyadékhűtéses, DOHC
Hengerűrtartalom 449 cm³
Furat x löket 96.0 mm x 62.1 mm
Sebességváltó 5-sebességes mechanikus
Teljesítmény 58 LE (42 kW)
Nyomaték 50 Nm
Váz és Méretek
Hosszúság 2 175 mm
Szélesség 835 mm
Magasság 1260 mm
Tengelytáv 1480 mm
Szabad magasság 330 mm
Futómű
Első futómű Fordított teleszkópvilla, légrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék Tárcsa
Hátsó fék Tárcsa
Hátsó gumiabroncs 110/90-19 (62M), tömlős típus
Első gumiabroncs 80/100-21 (51M), tömlős típus