• Hétfőtől–Péntekig: 9:00–17:00, Szombat: 9:00-12:00 (Márc. 1-től Szept. 30-ig)
  • 6728 Szeged, Algyői út 58.
  • +36 62 466 176

RM-Z450 2020 modell

2549000 Ft

RM-Z450 2020 modell

Az RM-Z450 továbbra is azt a kategóriaelső teljesítményt nyújtja, amely a valaha gyártott 450 cm3-es crossmotorok között a legsikeresebbek egyikévé tette. A 2016-os modell a Suzuki rajtsegítő rendszerének (S-HAC) továbbfejlesztett változatával van felszerelve, ami tökéletes rajtolással juttatja versenyelőnyhöz a motorost. Emellett az ultrakönnyű és könnyen hangolható 49 mm-es Showa SFF-Air villa gyári színvonalú teljesítményt és beállítási lehetőségeket kínál a motoros számára, bármilyen képességű legyen is. Mindehhez robusztus, mégis szuperérzékeny váz járul, így az RM-Z450 továbbra is nyerő motor.

A könnyű új első féknyereg csökkenti a tömeget, és továbbra is kiváló fékerőt biztosít.
A progresszív gázösszeköttetéssel rendelkező, könnyű, akkumulátor nélküli, motocross-célú elektronikus üzemanyag-befecskendező rendszer hatékony teljesítményleadást tesz lehetővé.

A 12 furatos injektor által biztosított kiváló üzemanyag-levegő keverék hatékony működést garantál.

A Suzuki által fejlesztett nikkel-szilícium-karbid (SCEM) felületkezelésű alumíniumhenger masszív és könnyű, továbbá hatékony a hőleadása.

A karcsú kialakítású vázon a motoros pozíciója keskeny és a műszerfal felé nyílik, így aktívabban kezelhető a gép.

A Showa piggyback-tartályos hátsó lengéscsillapítón gyors–lassú húzó- és nyomófokozatú csillapítás és a rugó-előfeszítés állítható be.
A versenyihletésű, emelkedésarányos rugóstag segítségével a hátsó lengéscsillapító 310 mm-es kerékamplitúdót és maximális tapadást biztosít.

A versenykialakítású féktárcsák és Excel alumíniumfelnik az alapfelszereltség részei.

A tapadó ülés szürke felső felületének domború keresztmintázata jobb tapadást nyújt a motoros számára.

Az üzemanyag-szivattyú karbantartó sapkája és az üzemanyagtömlő csatlakozója tartozék a karbantartás megkönnyítésére, amikor a tulajdonos leszereli az üzemanyagtartályt karbantartási célból.

A kipufogódobnál hagyományos csavarokat használtak szegecsek helyett, hogy megkönnyítsék a kipufogódob üveggyapot szigetelésének cseréjét.

Motor
Motor típusa Négyütemű, egyhengeres, folyadékhűtéses, DOHC
Hengerűrtartalom 449 cm³
Furat x löket 96.0 mm x 62.1 mm
Sebességváltó 5-sebességes mechanikus
Teljesítmény ca. 42 kW (57 LE)
Nyomaték N/A
Váz és Méretek
Hosszúság 2190 mm
Szélesség 830 mm
Magasság 1270 mm
Tengelytáv 1495 mm
Szabad magasság 325 mm
Futómű
Első futómű Fordított teleszkópvilla, légrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék Tárcsa
Hátsó fék Tárcsa
Hátsó gumiabroncs 110/90-19 (62M), tömlős típus
Első gumiabroncs 80/100-21 (51M), tömlős típus