• Hétfőtől–Péntekig: 9:00–17:00, Szombat: 9:00-12:00 (Márc. 1-től Szept. 30-ig)
  • 6728 Szeged, Algyői út 58.
  • +36 62 466 176

RM-Z250 2024

3 099 000 Ft

RM-Z250 2024

Nyerő fejlődés

Az új RM-Z250 továbbfejlődött: minden eddiginél magasabb teljesítményszintről az új KYB PSF2 légrugós villák és KYB hátsó lengéscsillapítók, a már eddig is páratlan lehetőséget még tovább javító áttervezett váz, a Suzuki rajtsegítő rendszere (S-HAC) és a több mint nyolcvan belső motoralkatrész áttervezésével járó átfogó motorfejlesztés gondoskodik, amelynek révén közepes fordulatszámon a motor leadott teljesítménye nagyobb, teljesítménytartománya szélesebb.

HÁROMFOKOZATÚ SZABÁLYOZÁS
Az RM-Z250 S-HAC rendszere, a maximális gyorsulás érdekében, a gyújtás időzítésének beállításával figyeli a fojtószelep és sebességváltó helyzetét azért, hogy az alábbi három kritikus ponton keresztül egy vérbeli versenyben érezhessük magunkat. Ez a három kritikus pont az indulás pillanata, a rajtkapu átlépése, majd a teljes erővel történő előre haladás.

 

MEGNÖVELT TELJESÍTMÉNY  Az RM-Z250 motorját úgy finomították, hogy a maximális teljesítmény fenntartása mellett nőjön a közepes fordulatszámon leadott teljesítmény és nyomaték. A teljesítményleadás egyenletesebb és lineárisabb a könnyebb kezelés érdekében. A 2021-es modellhez több mint 80 belső motoralkatrészt terveztek át – ezekre sárga szín hívja fel a figyelmet.

 

RAJTSEGÉD
A Suzuki rajtsegédje (S-HAC) egy startüzemmód-választó rendszer, amely három beállítási lehetőséget kínál, ami egyenesen a gyári verseny- motorból származik. A rendszer visszaállítja a gyújtási időt normál működésre 6 másodperccel az elindulás után, az 5. sebességbe váltáskor vagy a gáz elvételekor, bőséges időt adva a motorosnak kiugratni a rajtkapun az első forduló felé.

 

SPECIÁLIS HENGER FELÜLETBEVONAT
A SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) a Suzuki saját fejlesztésű speciális henger felületbevonata. A nikkel-szilíciumkarbid felületkezelő / be-vonó eljárás kifejlesztésében a versenypályákon szerzett tapasz-talatok játszották a főszerepet.

Motor
Motor típusa Négyütemű, egyhengeres, folyadékhűtéses, DOHC
Hengerűrtartalom 249 cm3
Furat x Löket 77 mm x 53.6 mm
Sebességváltó 5-sebességes mechanikus
Teljesítmény 42 LE (30 kW)
Nyomaték 29 Nm
Váz és Méretek
Hosszúság 2185 mm
Szélesség 835 mm
Magasság 1255 mm
Tengelytáv 1485 mm
Szabad magasság 330 mm
Futómű
Első futómű Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék Tárcsa
Hátsó fék Tárcsa
Első gumiabroncs 80/100-21 (51M), tömlős típus
Hátsó gumiabroncs 100/90-19 (57M), tömlős típus