
A szervokormányos KingQuad 750 a márka zászlóshajója. Úgy lett megtervezve, hogy ne csupán a jelenleg kapható legjobb univerzális sport-haszon ATV legyen, hanem egyenesen a Suzuki által valaha gyártott legjobb ATV.
Az elektromos szervokormányrendszer mindenféle körülmények között megkönnyíti a kormányzást, hogy a vezető kevésbé fáradjon el. Tökéletes választás azoknak a gazdálkodóknak, akik sok időt töltenek az ATV-jükön.
A KingQuad 750-et egyhengeres folyadékhűtésű DOHC-vezérlésű motor hajtja, amelynek furatátmérője 104 mm, lökethossza 85 mm, űrtartalma pedig 722 cm3. A nagy furatátmérő elegendő nyomatékot kölcsönöz a négyütemű motornak, különösen az alacsony és magas fordulatszám-tartományban. Az üzemanyag-levegő keveréket a Suzuki saját hatékony üzemanyag-befecskendező rendszere szállítja. Ezt a technológiát éveken át fejlesztették és tesztelték nagy teljesítményű motorkerékpárokban.
A KingQuad 750 üzemanyag-befecskendező rendszerének egyik előnye, hogy általánosan csökkenti az üzemanyag-fogyasztást. Ezenkívül nem kell fáradozni a szívató és a karburátor beállításával sem. Az elektronikus üzemanyag-befecskendezés jobb gázreakciót és egyenletesebb motorteljesítményt biztosít, mint a mechanikus karburátor. Végezetül a KingQuad 750 verhetetlen hajtáslánccal és sebességváltóval van felszerelve, ami három módban működtethető: kétkerék-hajtással, négykerék-hajtással és első differenciálzáras négykerék-hajtással.
A KingQuad 750 teljesen új, nagy szakítószilárdságú acélvázához kapcsolódó felfüggesztés teljesen független. Úgy lett kialakítva, hogy egyszerre biztosítsa a haszon-ATV-k által igényelt merevséget és a könnyen kezelhető, hobbinégykerekűek könnyedségét. Az új első és a hátsó fékrendszerek segítenek egyenletesen lassítani a KingQuad 750-et. Elöl hidraulikus fékek találhatók, mindkét keréken 200 mm-es tárcsákkal és masszív, féknyergekbe épített 34 mm-es fékdugattyúkkal az erős és megbízható fékezés biztosítására. A KingQuad 750 préselt alumíniumöntvény felnire szerelt új tervezésű, 25 hüvelykes Dunlop diagonál gumiabroncsokon fut.
Magas ívű sárvédőivel és határozott vonalú fényszóróival a szervokormányos Suzuki KingQuad 750 egyesíti a sportos külsőt a nagy teherbírással.
Az elektromos szervokormányrendszer mindenféle körülmények között megkönnyíti a kormányzást, hogy a vezető kevésbé fáradjon el. Magasan helyezkedik el, hogy ne érje se víz, se törmelék.
Az injektor javítja a gázreakciót és az üzemanyag-fogyasztást, közben egyenletes teljesítményleadást és jobb indítást biztosít.
Az üzemanyag-befecskendező rendszer olyan technológiát használ, amely motorkerékpár- és ATV-versenyeken is helytállt.
A gumi-alátámasztású motor két kiegyenlítő tengellyel teszi zökkenőmentessé a nagy teljesítményű motorozást.
A légszűrőben papír- (finomszűrés) és szivacsalkatrészek (könnyen tisztítható, újra felhasználható) is vannak a nagyobb tartósság és kevesebb karbantartás érdekében.
A hatékony és funkcionális teljesen automata QuadMatic fokozatmentes sebességváltó tartós ékszíjjal és centrifugál-tengelykapcsolóval rendelkezik.
A teljesen független felfüggesztés lengéscsillapítói állíthatók. A négy saroknál lévő lengéscsillapítók öt különböző előfeszítésre állíthatók be, a sokoldalúság maximumát biztosítva különböző terhelések mellett.
A fejlett motorfékező rendszer a sebességváltó segítségével szabályozza a jármű sebességét, hogy lejtőn minél kevésbé gurulhasson szabadon.
A vezetésimód-választó kapcsolóval könnyű és biztonságos az alacsony, magas, üres és „parkolás” üzemmódok közötti váltás.
A Suzuki exkluzív T alakú ülése egész nap kényelmet nyújt, és megkönnyíti a testsúly áthelyezését.
A végigfutó műanyag védőlemezek megóvják az alvázat és a motort.
Az ülés alatt elhelyezkedő üzemanyagtartály segít alacsonyan tartani a gép súlypontját. A racsnis benzinsapka megakadályozza a túlhúzást.
Az első és hátsó csomagtartórácsok felülete redőzött festésű a nagyobb tartósság érdekében.
A hasznos tárolórekesz a jobb első sárvédőn található.
A folyadékkristályos (LCD) műszeregységről a sebességmérő, kilométer-számláló, két különböző napi kilométer-számláló, a pontos idő, a stopper, a sebességfokozat kijelzése, az üzemanyagszint kijelzése és a vezetési mód kijelzése olvasható le.
Az első lökhárítóban lévő flexibilis cső megkönnyíti a csörlő felszerelését.
Motor típusa | Négyütemű, egyhengeres, folyadékhűtéses, DOHC |
Hengerűrtartalom | 722 cm³ |
Furat x löket | 104.0 mm x 85.0 mm |
Sebességváltó | CVT, terepfokozattal és hátramenettel |
Teljesítmény | 50.2 LE / 6000 rpm |
Nyomaték | 65.6 Nm / 5000 rpm |
Hosszúság | 2115 mm |
Szélesség | 1210 mm |
Magasság | 1245 mm |
Tengelytáv | 1280 mm / 1285 mm |
Szabad magasság | 270 mm / 260 mm |
Első futómű | Független, dupla lengőkar, tekercsrugó, olajcsillapítás |
Hátsó futómű | Független, dupla lengőkar, tekercsrugó, olajcsillapítás |
Első fék | Dupla tárcsa |
Hátsó fék | Tárcsa |
Hátsó gumiabroncs | AT25x10-12 , tömlő nélküli |
Első gumiabroncs | AT25x8-12 , tömlő nélküli |