• Hétfőtől–Péntekig: 9:00–17:00, Szombat: 9:00-12:00 (Márc. 1-től Szept. 30-ig)
  • 6728 Szeged, Algyői út 58.
  • +36 62 466 176

KATANA 2024

5 499 000 Ft

KATANA 2024

ÉREZD AZ ÉLEKET

Tökéletességre kovácsolva és pompásan ragyogóra polírozva. Maximális irányításra és optimális teljesítményre tervezve. Finoman kialakított, hogy új szintre emelje a vezetés élményét. A Suzuki KATANA egy új legendát hoz létre. Az éles vonalaktól és kiemelésektől, amelyek meghatározzák a motorkerékpár hosszát, egészen az energikus 152 LE teljesítményéig, a Suzuki KATANA minden apró részlete jellegzetes szépségéről tanúskodik.

ABS
Az elektronikus szabályozású blokko-lásgátlóval kiegészített fékrendszer biztos úttartást garantál intenzív lassításnál, csúszós útburkolaton is. A rendszer megakadályozza a kerekek blokkolását, ha az útburkolat tapadása hirtelen megváltozik, vagy túlságosan erősen fékez a vezető. Hatékony működése a modern vezérlőegységnek köszönhető, ami fordulatonként ötvenszer ellenőrzi a kerekek forgási sebességét, s az aktuális tapadási viszonyokhoz igazítja a fékerőt. *A rendszer működését befolyásolhatják az útviszonyok (pl. nedves, laza, egyenetlen talaj). Egy ABS-szel felszerelt jármű féktávja hosszabb lehet egy blokkolásgátlóval nem rendelkező modell esetében. Az ABS nem képes kivédeni a kerekek oldalirányú csúszását kanyarban. Kérjük, vezessen óvatosan és ne értékelje túl az ABS képességeit!

SESS
Egy átlagos motorkerékpáron az elindításához a vezetőnek addig kell lenyomva tartania az önindító gombját, amíg a motor be nem indul. A Suzuki Beindítást Egyszerűsítő Rendszere (Suzuki Easy Start System) lehetővé teszi, hogy egy gyors gomb-nyomás elegendő legyen a motor elindításához, éppúgy mint a korszerű autók motorjainak indításakor.

ISC
A fordulatszám asszisztens az ISC mechanizmus segítségével kissé megemeli a motor fordulatszámát, éppen annyira, hogy elinduláskor és alacsony sebességgel való közlekedésnél csökkentse a lefulladás kockázatát. Ezzel a funkcióval a vezető stabilabbnak, magabiztosabbnak érezheti magát a motor nyergében.

SAIS
Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) egy elektronikus indításgátló rendszer, mely a motor indítását csak eredeti kulcs jelenlétében teszi lehetővé.

SCAS
A Suzuki által kifejlesztett csúszókuplung (Suzuki Clutch Assist System – SCAS), melynek köszönhetően a visszaváltások finomabbak, kontrollálhatóbbak. Működése: lassítás közben, visszaváltások esetén, amikor a fellépő fordulatszám és nyomaték-különbség a hátsó kerék megcsúszásához vezetne, a SCAS csökkenti a kuplungtárcsák közti nyomást, kontrollált csúsztatást engedélyezve.

MEGSZAKÍTÁSMENTES GYORSÍTÁS
A rendszer éppen elegendő időre (az érzékenységi beállításoktól függően 50 és 75 ezredmásodperc közötti időtartamra) automatikusan megszakítja a teljesítményleadást a sebességváltó fogaskerekeinek körmein lévő terhelés feloldásához, ezáltal tisztán váltható a következő sebességfokozat, és simább, szinte megszakításmentes gyorsítás érhető el. Így a gázkar elzárása és a kuplungkar használata nélkül lehet lefelé és felfelé váltani, amivel értékes másodperceket tudunk gyűjteni a versenypályán.

EURO 5
Csak az európai specifikációkkal rendelkező modellek rendelkeznek az EURO 5 előírásnak megfelelő károsanyag kibocsátással.

SCEM
A SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) a Suzuki saját fejlesztésű speciális henger felületbevonata. A nikkel-szilíciumkarbid felületkezelő / be-vonó eljárás kifejlesztésében a versenypályákon szerzett tapasz-talatok játszották a főszerepet.

ELEKTRONIKUS MOTORVEZÉRLŐ

A fojtószelepházak pillangószelepéit egy fejlett, elektronikus motorvezérlő rendszer szabályozza.

S-DMS

A Suzuki vezetési mód kiválasztása (S-DMS) három gyújtás és befecskendező térkép közötti váltogatást tesz lehetővé. A görbék közötti váltást a vezető a kormányon elhelyezett kapcsoló segítségével teheti meg akár menet közben is, kiválasztva a stílusához és a tapadási körülményekhez legmegfelelőbb teljesítmény-leadási módot.

DIGITÁLIS ÜZEMANYAG-BEFECSKENDEZŐ RENDSZER
Az SDTV egy digitális üzemanyag- befecskendező rendszer. Minden szívótorokban két különálló pillangószelep található, egy primer, melynek nyitását a vezető vezérli a gázkar elfordításával, és egy másodlagos, melyet a központi elektronika nyit-zár motorfordulatszám, sebességfokozat valamint a primer szelep pillanatnyi állása alapján. A másodlagos pillangószelep szerepe az ideális levegő mennyiség és beömlési sebesség beállítása, javítva ezzel az égés hatásfokát, biztosítva a gyorsítások rángatásmentességét, valamint jelentősen növeli az alacsony és középső fordulatszám-tartományban leadott nyomatékot.

KIPUFOGÓRENDSZER
A Suzuki továbbfejlesztett szervomotorral vezérelt kipufogórendszer (Suzuki Exhaust Tuning Alpha – SET-A) lényege, hogy szervóműködtetésű pillangó szelep található mindkét kipufogógáz kiegyenlítőcsőben, amely zárva marad a közepes-alacsony fordulatszámon nyújtott teljesítmény növeléséhez, majd magas fordulatszámon kinyit, így jelentős teljesítménynövekedést eredményez.

Motor
Motor típusa Négyütemű, négyhengeres, folyadékhűtéses, DOHC
Hengerűrtartalom 999 cm³
Furat x löket 73.4 mm x 59 mm
Sebességváltó 6-sebességes mechanikus
Teljesítmény 152 LE (110 kW) / 11 000 ford. / perc
Nyomaték 106 Nm / 9 250 ford. / perc
Váz és Méretek
Hosszúság 2125 mm
Szélesség 830 mm
Magasság 1110 mm
Tengelytáv 1460 mm
Szabad magasság 140 mm
Futómű
Első futómű Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék Dupla tárcsa
Hátsó fék Tárcsa
Hátsó gumiabroncs 190/50ZR17M/C (73W), tömlő nélküli
Első gumiabroncs 120/70ZR17M/C (58W), tömlő nélküli

PDF letöltés (nem elérhető)