• Hétfőtől–Péntekig: 9:00–17:00, Szombat: 9:00-12:00 (Márc. 1-től Szept. 30-ig)
  • 6728 Szeged, Algyői út 58.
  • +36 62 466 176

GSX-S950 ABS 2024

4 399 000 Ft

GSX-S950 ABS 2024

VÉRBELI SPORT-ROADSTER

A GSX-S950 az utcára született, erőforrását tekintve pedig a versenyek legendás bajnokának, a GSX-R1000-nek a leszármazottja. Az új GSX-S sorozat a versenypályáról az utcára viszi a Suzuki GSX-R szellemét: azonos technológia és teljesítmény, ezúttal kifejezetten kényelmes utcai motorozásra ideális formában.

A modell elérhető fojtott 35 kW-os verzióban is.

NAGY TELJESÍTMÉNYŰ KEREKEK ÉS GUMIABRONCSOK
Az öntött alumínium kerekek megjelenése sportos, hatküllős szerkezetük pedig merev, mégis könnyed benyomást kelt. A motor első és hátsó kerekei egyaránt a Dunlop új, SPORTMAX Roadsport 2 radiál gumiabroncsaival vannak felszerelelve.

 

FÜGGŐLEGES LED FÉNYSZÓRÓK
A Koito új, egymásra helyezett LED-es fényszóróegységeinek hatszögletű lencséje a radikális kialakításnak köszönhetően éles, kompakt és igazán jóvágású frontot kölcsönöz a motornak.

 

KÉNYELMES ÜLÉS
A jó tapadást biztostó bőrülést úgy fejlesztették ki, hogy megfelelő alátámasztás mellett nagy mozgásszabadságot is biztosítson a motoros számára.

 

DIGITÁLIS ÜZEMANYAG BEFECSKENDEZŐ RENDSZER
Az SDTV egy digitális üzemanyag befecskendező rendszer. Minden szívótorokban két különálló pillangószelep található, egy primer, melynek nyitását a vezető vezérli a gázkar elfordításával, és egy másodlagos, melyet a központi elektronika nyit-zár motorfordulatszám, sebességfokozat valamint a primer szelep pillanatnyi állása alapján. A másodlagos pillangószelep szerepe az ideális levegő mennyiség és beömlési sebesség beállítása, javítva ezzel az égés hatásfokát, biztosítva a gyorsítások rángatásmentességét, valamint jelentősen növeli az alacsony és középső fordulatszám-tartományban leadott nyomatékot.

 

SPECIÁLIS HENGER FELÜLETBEVONAT
A SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) a Suzuki saját fejlesztésű speciális henger felületbevonata. A nikkel-szilíciumkarbid felületkezelő / be-vonó eljárás kifejlesztésében a versenypályákon szerzett tapasz-talatok játszották a főszerepet.

 

KIPÖRGÉSGÁTLÓ RENDSZER
A Suzuki kipörgésgátló rendszere folyamatosan ellenőrzi az első és hátsó kerekek sebességét, a gázmarkolat állását, a főtengely pozícióját, valamint a sebességi fokozatot, és szinte azonnal csökkenti motorteljesítményt, amikor kerék- túlpörgést érzékel. A teljesítmény kontroll a gyújtási idők, továbbá a levegő mennyiségének egyidejű szabályozásával valósul meg, így jön létre a finomabb tapadás. Mindennek eredménye, hogy a hosszú távú motorozás könnyebb és kényelmesebb, ezáltal csökkenti a fáradtságot.

 

INDÍTÁSGÁTLÓ RENDSZER
Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) egy elektronikus indításgátló rendszer, mely a motor indítását csak eredeti kulcs jelenlétében teszi lehetővé.

 

KIPUFOGÓ TUNING
Szervomotorral vezérelt kipufogórendszer (Suzuki Exhaust Tuning – SET), a Suzuki kipufogó torlónyomás szabályozó rendszere, mely egy szervomotor-vezérlésű pillangószelep segítségével hangolja a kipufogást a motor fordulatszámhoz. Alacsony fordulaton a szelep zár, megnövelve a nyomást, javítva az alacsony fordulaton leadott nyomatékot, magas fordulaton a szelep fokozatosan nyit, szabad áramlást engedve a gázoknak, javítva ezáltal a közepes és magas fordulaton nyújtott teljesítményt.

 

ABS
Az elektronikus szabályozású blokko-lásgátlóval kiegészített fékrendszer biztos úttartást garantál intenzív lassításnál, csúszós útburkolaton is. A rendszer megakadályozza a kerekek blokkolását, ha az útburkolat tapadása hirtelen megváltozik, vagy túlságosan erősen fékez a vezető. Hatékony működése a modern vezérlőegységnek köszönhető, ami fordulatonként ötvenszer ellenőrzi a kerekek forgási sebességét, s az aktuális tapadási viszonyokhoz igazítja a fékerőt. *A rendszer működését befolyásolhatják az útviszonyok (pl. nedves, laza, egyenetlen talaj). Egy ABS-szel felszerelt jármű féktávja hosszabb lehet egy blokkolásgátlóval nem rendelkező modell esetében. Az ABS nem képes kivédeni a kerekek oldalirányú csúszását kanyarban. Kérjük, vezessen óvatosan és ne értékelje túl az ABS képességeit!

 

EASY START
Egy átlagos motorkerékpáron az elindításához a vezetőnek addig kell lenyomva tartania az önindító gombját, amíg a motor be nem indul. A Suzuki Beindítást Egyszerűsítő Rendszere (Suzuki Easy Start System) lehetővé teszi, hogy egy gyors gomb-nyomás elegendő legyen a motor elindításához, éppúgy mint a korszerű autók motorjainak indításakor.

 

FORDULATSZÁM ASSZISZTENS
A fordulatszám asszisztens az ISC mechanizmus segítségével kissé megemeli a motor fordulatszámát, éppen annyira, hogy elinduláskor és alacsony sebességgel való közlekedésnél csökkentse a lefulladás kockázatát. Ezzel a funkcióval a vezető stabilabbnak, magabiztosabbnak érezheti magát a motor nyergében.

 

CSÚSZÓKUPLUNG
A Suzuki által kifejlesztett csúszókuplung (Suzuki Clutch Assist System – SCAS), melynek köszönhetően a visszaváltások finomabbak, kontrollálhatóbbak. Működése: lassítás közben, visszaváltások esetén, amikor a fellépő fordulatszám és nyomaték-különbség a hátsó kerék megcsúszásához vezetne, a SCAS csökkenti a kuplungtárcsák közti nyomást, kontrollált csúsztatást engedélyezve.

 

EURO 5
Csak az európai specifikációkkal rendelkező modellek rendelkeznek az EURO 5 előírásnak megfelelő károsanyag kibocsátással.

Motor
Motor típusa Négyütemű, négyhengeres, folyadékhűtéses, DOHC
Hengerűrtartalom 999 cm3
Furat x Löket 73.4 mm x 59 mm
Sebességváltó 6-sebességes, mechanikus
Teljesítmény 35/70 kW (47/94 LE) / 6 100 / 7 800 rpm
Nyomaték 76/92 Nm / 3 250 / 6 500 rpm
Váz és Méretek
Hosszúság 2115 mm
Szélesség 810 mm
Magasság 1080 mm
Tengelytáv 1460 mm
Szabad magasság 140 mm
Futómű
Első futómű Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék Dupla tárcsa
Hátsó fék Tárcsa
Első gumiabroncs 120/70ZR17M/C (58W), tömlő nélküli
Hátsó gumiabroncs 190/50ZR17M/C (73W), tömlő nélküli