• Hétfőtől–Péntekig: 9:00–17:00, Szombat: 9:00-12:00 (Márc. 1-től Szept. 30-ig)
  • 6728 Szeged, Algyői út 58.
  • +36 62 466 176

GSX-S1000GT ABS 2024

5 799 000 Ft

GSX-S1000GT ABS 2024

MEGSZEMÉLYESÍTETT GT VEZETÉSI ÉLVEZET

A kényelem, az irányíthatóság, a csatlakoztathatóság és a szemet gyönyörködtető stílus a tekintélyt parancsoló, nagy teljesítmény mellett olyan dinamikus sporttúrázó élményt nyújt, ami méltó a GT (Grand Tourer) elnevezéshez. Nem számít, hogy a hosszú, nyílt egyeneseken való nagy sebességű száguldást vagy a kanyargós utakon való átszellemült motorozást kedveled. Nem számít, hogy egyedül, vagy inkább utassal utaznál. Nem számít, milyen messze mennél. Nem számít, hogy mennyire kell az okostelefonodra támaszkodnod. De az sem számít, mennyi csomagot vinnél magaddal az útra. A GSX-S1000GT-t úgy tervezték, hogy a célállomás maga másodlagos legyen az utazás öröméhez képest.

GT VEZETÉSI ÉLVEZET
Nem számít, milyen messzire mennél. Nem számít, hogy mennyire kell az okostelefonodra támaszkodnod. De az sem számít, mennyi csomagot vinnél magaddal az útra. A GSX-S1000GT-t úgy tervezték, hogy a célállomás maga másodlagos legyen az utazás öröméhez képest.

 

A MEGTESTESÜLT INTELLIGENS VEZÉRLÉS
Az S.I.R.S. nagyobb magabiztosságot és élvezetet nyújt azáltal, hogy az új GT-t irányíthatóbbá, kiszámíthatóbbá és a vezetését kevésbé fárasztóvá teszi, legyen szó akár hosszú távú túrázásról, vagy akár csak egy kis gurulásról.

 

KIPÖRGÉSGÁTLÓ RENDSZER
A Suzuki kipörgésgátló rendszere folyamatosan ellenőrzi az első és hátsó kerekek sebességét, a gázmarkolat állását, a főtengely pozícióját, valamint a sebességi fokozatot, és szinte azonnal csökkenti motorteljesítményt, amikor kerék- túlpörgést érzékel. A teljesítmény kontroll a gyújtási idők, továbbá a levegő mennyiségének egyidejű szabályozásával valósul meg, így jön létre a finomabb tapadás. Mindennek eredménye, hogy a hosszú távú motorozás könnyebb és kényelmesebb, ezáltal csökkenti a fáradtságot.

 

ABS
Az elektronikus szabályozású blokkolásgátlóval kiegészített fékrendszer biztos úttartást garantál intenzív lassításnál, csúszós útburkolaton is. A rendszer megakadályozza a kerekek blokkolását, ha az útburkolat tapadása hirtelen megváltozik, vagy túlságosan erősen fékez a vezető. Hatékony működése a modern vezérlőegységnek köszönhető, ami fordulatonként ötvenszer ellenőrzi a kerekek forgási sebességét, s az aktuális tapadási viszonyokhoz igazítja a fékerőt. *A rendszer működését befolyásolhatják az útviszonyok (pl. nedves, laza, egyenetlen talaj). Egy ABS-szel felszerelt jármű féktávja hosszabb lehet egy blokkolásgátlóval nem rendelkező modell esetében. Az ABS nem képes kivédeni a kerekek oldalirányú csúszását kanyarban. Kérjük, vezessen óvatosan és ne értékelje túl az ABS képességeit!

 

EASY START
Egy átlagos motorkerékpáron az elindításához a vezetőnek addig kell lenyomva tartania az önindító gombját, amíg a motor be nem indul. A Suzuki Beindítást Egyszerűsítő Rendszere (Suzuki Easy Start System) lehetővé teszi, hogy egy gyors gomb-nyomás elegendő legyen a motor elindításához, éppúgy mint a korszerű autók motorjainak indításakor.

 

FORDULATSZÁM ASSZISZTENS
A fordulatszám asszisztens az ISC mechanizmus segítségével kissé megemeli a motor fordulatszámát, éppen annyira, hogy elinduláskor és alacsony sebességgel való közlekedésnél csökkentse a lefulladás kockázatát. Ezzel a funkcióval a vezető stabilabbnak, magabiztosabbnak érezheti magát a motor nyergében.

 

CSÚSZÓKUPLUNG
A Suzuki által kifejlesztett csúszókuplung (Suzuki Clutch Assist System – SCAS), melynek köszönhetően a visszaváltások finomabbak, kontrollálhatóbbak. Működése: lassítás közben, visszaváltások esetén, amikor a fellépő fordulatszám és nyomaték-különbség a hátsó kerék megcsúszásához vezetne, a SCAS csökkenti a kuplungtárcsák közti nyomást, kontrollált csúsztatást engedélyezve.

 

EURO 5
Csak az európai specifikációkkal rendelkező modellek rendelkeznek az EURO 5 előírásnak megfelelő károsanyag kibocsátással.

 

MEGSZAKÍTÁSMENTES GYORSÍTÁS
A rendszer éppen elegendő időre (az érzékenységi beállításoktól függően 50 és 75 ezredmásodperc közötti időtartamra) automatikusan megszakítja a teljesítményleadást a sebességváltó fogaskerekeinek körmein lévő terhelés feloldásához, ezáltal tisztán váltható a következő sebességfokozat, és simább, szinte megszakításmentes gyorsítás érhető el. Így a gázkar elzárása és a kuplungkar használata nélkül lehet lefelé és felfelé váltani, amivel értékes másodperceket tudunk gyűjteni a versenypályán.

 

TEMPOMAT
A tempomat lehetővé teszi a motoros számára, hogy a beállított sebességgel haladjon a gázkar folyamatos húzása nélkül, aminek köszönhetően a hosszú utak során lényegesen csökken a motoros fáradtságérzete.

 

3 KÜLÖNBÖZŐ MOTORTELJESÍTMÉNY
Válassz három különböző motorteljesítmény közül, amelyekkel út és vezetési viszonyoknak megfelelően vezérelheti a teljesítményt. Az üzemmód 1. fokozata határozott választás a tapasztalt motoros számára egy sportos guruláshoz. 2. fokozata praktikussá teszi a motort a hétköznapi használatra. A 3. fokozata egy lágyabb teljesítményt nyújt, amelyben komfortosan lehet közlekedni.

Motor
Motor típusa Négyütemű, négyhengeres, folyadékhűtéses, DOHC
Hengerűrtartalom 999 cm3
Furat x Löket 73.4 mm x 59 mm
Sebességváltó 6-sebességes mechanikus
Teljesítmény 112 kW (152 LE) / 11 000 rpm
Nyomaték 106 Nm / 9 250 rpm
Váz és méretek
Hosszúság 2140 mm
Szélesség 825 mm
Magasság 1215 mm
Tengelytáv 1460 mm
Szabad magasság 140 mm
Futómű
Első futómű Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék Duplatárcsa
Hátsó fék Tárcsa
Első gumiabroncs 120/70ZR17M/C (58W), tömlő nélkül
Hátsó gumiabroncs 190/50ZR17M/C (73W), tömlő nélkül