• Hétfőtől–Péntekig: 9:00–17:00, Szombat: 9:00-12:00 (Márc. 1-től Szept. 30-ig)
  • 6728 Szeged, Algyői út 58.
  • +36 62 466 176

GSX-R 1000 R ABS 2021

5 999 000 Ft

GSX-R 1000 R ABS 2021

A KIRÁLY VISSZATÉRT – URALD A VERSENYPÁLYÁT

Immár három évtized telt el, és több mint egymillió modellt adtunk el, amióta a GSX-R modellcsalád megszületett. Több mint 15 év telt el, amióta a GSX-R1000 átformálta a csúcskategóriás sportmotorok világát. Most pedig az ÚJ GSX-R1000 és ÚJ GSX-R1000R újradefiniálja a csúcsteljesítmény fogalmát. Most pedig ez a legerősebb, a legdinamikusabb és a legjobb GSX-R, ami valaha is készült.

RAJTAUTOMATIKA
A GSX-R1000R modell rajtvezérlő rendszere megkönnyíti a versenyzőnek az ideális rajtolást azáltal, hogy automatikusan korlátozza a motor fordulatszámát, és optimalizálja a nyomatékleadást, miközben a versenyző nyitott állásban tartja a gázkart, és a kuplungkar használatára koncentrál.

TOVÁBBFEJLESZTETT AERODINAMIKA
A GSX-R1000 és a GSX-R1000R modellek a MotoGP által inspirált karcsúbb és aerodinamikusabb idommal vannak ellátva, aminek célja a jobb kezelhetőség mellett a nagyobb sebesség elérése a versenypályán. Az elülső idom 13 mm-rel keskenyebb, az átformált burkolatfülek közelebb esnek a kormányhoz és jobb légáramlást biztosítanak a motoros kezénél és karjánál.

SZÉLES TELJESÍTMÉNYTARTOMÁNYÚ RENDSZER
A Széles Teljesítménytartományú Rendszer nem más, mint a Suzuki Változó Szelepvezérlés, a Suzuki Továbbfejlesztett Szervomotororral Vezérelt Kipufogórendszere, valamint a Suzuki Elektronikusan Szabályozott Fojtószelepház rendszerek kombinációjával létrehozott komplex rendszer, amely a közepes fordulatszámon leadott teljesítmény csökkenése nélkül képes javítani a nagy fordulatszámú teljesítményt. Az eredmény erőteljes, lineáris teljesítmény, jobb gyorsulással minden fordulatszám tartományban.

VÁLTOZÓ SZELEPVEZÉRLÉS
A Suzuki változó szelepvezérlés rendszere (Suzuki Racing VVT System) a MotoGP versenyekre lett kifejlesztve. Más gyártók bonyolult, változó szelepidőzítésű rendszereivel ellentétben az SR-VVT egyszerűbb, kisebb méretű, könnyebb és hatékonyabb. A centrifugális működtetésű rendszer a szívóoldali vezérműtengely-lánc kerékbe és a szomszédos terelőlemezbe van beépítve. 12 db acélgolyó, valamint a vezérműtengely-lánckerék és a terelőlemez sugárirányú hornyai segítségével egy előre beállított fordulatszámon késleltetést viszünk a szívóoldali szelep időzítésébe, amivel jelentősen megnöveljük a magas fordulatszámú teljesítményt.

SUZUKI KIPUFOGÓ TUNING
A Suzuki továbbfejlesztett szervomotorral vezérelt kipufogórendszer (Suzuki Exhaust Tuning Alpha – SET-A) lényege, hogy szervóműködtetésű pillangó szelep található mindkét kipufogógáz kiegyenlítőcsőben, amely zárva marad a közepes-alacsony fordulatszámon nyújtott teljesítmény növeléséhez, majd magas fordulatszámon kinyit, így jelentős teljesítménynövekedést eredményez.

TFI BEFECSKENDEZŐFEJ
Az elektronikusan szabályozott fojtószelepház (Suzuki Top Feed Injector – S-TFI) néven ismert befecskendezője a levegőszűrőház felső részére van rögzítve közvetlenül az egyes fojtószelepházak levegőbeszívó tölcsére felett, és nagyobb fordulatszámon lép működésbe. A TFI befecskendezőfej javított szórásképpel biztosítja a kiegészítő üzemanyagot, ami által javítja az üzemanyag égési hatékonyságot, a gázreakciót és a teljesítményt.

KÉTSZINTES LEVEGŐBESZÍVÁS
A kétszintes levegőbeszívás (S-DSI) rendszere a változó hosszúságú levegőbeszívó tölcsérek előnyeit kínálja a súly vagy az összetettség növekedése nélkül. A négy levegő- beszívó tölcsérből kettő új fajta, egymásra épülő, kétszintes kialakítást használ, ahol egy hosszabb tölcsér helyezkedik el egy rövidebb felett, és a kettő között rés található.

SPECIÁLIS HENGER FELÜLETBEVONAT
A SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) a Suzuki saját fejlesztésű speciális henger felületbevonata. A nikkel-szilíciumkarbid felületkezelő / be-vonó eljárás kifejlesztésében a versenypályákon szerzett tapasz-talatok játszották a főszerepet.

S-DMS
A Suzuki vezetési mód kiválasztása (S-DMS) három gyújtás és befecskendező térkép közötti váltogatást tesz lehetővé. A görbék közötti váltást a vezető a kormányon elhelyezett kapcsoló segítségével teheti meg akár menet közben is, kiválasztva a stílusához és a tapadási körülményekhez legmegfelelőbb teljesítmény-leadási módot.

FORDULATSZÁM ASSZISZTENS
A fordulatszám asszisztens az ISC mechanizmus segítségével kissé megemeli a motor fordulatszámát, éppen annyira, hogy elinduláskor és alacsony sebességgel való közlekedésnél csökkentse a lefulladás kockázatát. Ezzel a funkcióval a vezető stabilabbnak, magabiztosabbnak érezheti magát a motor nyergében.

SCAS
A Suzuki által kifejlesztett csúszókuplung (Suzuki Clutch Assist System – SCAS), melynek köszönhetően a visszaváltások finomabbak, kontrollálhatóbbak. Működése: lassítás közben, visszaváltások esetén, amikor a fellépő fordulatszám és nyomaték-különbség a hátsó kerék megcsúszásához vezetne, a SCAS csökkenti a kuplungtárcsák közti nyomást, kontrollált csúsztatást engedélyezve.

MOTION TRACK BRAKE SYSTEM
A mozgáskövető fékrendszer (Motion Track Brake System) a beépített tehetetlenségmérő (IMU), valamint a jármű helyzete, illetve az első és hátsó kerék sebessége alapján lehetővé teszi, hogy az ABS ne csak a jármű függőleges helyzetében léphessen működésbe, hanem akkor is, amikor a motorkerékpár épp valamelyik oldalra be van döntve.

ABS
Az elektronikus szabályozású blokko-lásgátlóval kiegészített fékrendszer biztos úttartást garantál intenzív lassításnál, csúszós útburkolaton is. A rendszer megakadályozza a kerekek blokkolását, ha az útburkolat tapadása hirtelen megváltozik, vagy túlságosan erősen fékez a vezető. Hatékony működése a modern vezérlőegységnek köszönhető, ami fordulatonként ötvenszer ellenőrzi a kerekek forgási sebességét, s az aktuális tapadási viszonyokhoz igazítja a fékerőt. *A rendszer működését befolyásolhatják az útviszonyok (pl. nedves, laza, egyenetlen talaj). Egy ABS-szel felszerelt jármű féktávja hosszabb lehet egy blokkolásgátlóval nem rendelkező modell esetében. Az ABS nem képes kivédeni a kerekek oldalirányú csúszását kanyarban. Kérjük, vezessen óvatosan és ne értékelje túl az ABS képességeit!

MOZGÁSKÖVETŐ KIPÖRGÉSGÁTLÓ RENDSZER
A Suzuki fejlett mozgáskövető kipörgésgátló rendszere (Motion Track TCS) lehetővé teszi, hogy a vezető különböző kipörgésgátlási szinteket válasszon ki az út- vagy pályaviszonyoktól, valamint saját stílusától és tapasztalatától függően. A Motion Track TCS folyamatosan ellenőrzi az első és hátsó kerekek sebességét, a gázmarkolat állását, a főtengely pozícióját, valamint a sebességfokozatot és a motorkerékpár mozgását, szinte azonnal csökkenti a motorteljesítményt, amikor kipör-gés észlelhető vagy várható. A rendszer a motorteljesítményt a gyújtásidőzítésen és az üzemanyag-adagolószelep állásán keresztül szabályozza.

KIPÖRGÉSGÁTLÓ RENDSZER
A Suzuki kipörgésgátló rendszere folyamatosan ellenőrzi az első és hátsó kerekek sebességét, a gázmarkolat állását, a főtengely pozícióját, valamint a sebességi fokozatot, és szinte azonnal csökkenti motorteljesítményt, amikor kerék- túlpörgést érzékel. A teljesítmény kontroll a gyújtási idők, továbbá a levegő mennyiségének egyidejű szabályozásával valósul meg, így jön létre a finomabb tapadás. Mindennek eredménye, hogy a hosszú távú motorozás könnyebb és kényelmesebb, ezáltal csökkenti a fáradtságot.

MEGSZAKÍTÁSMENTES GYORSÍTÁS
A rendszer éppen elegendő időre (az érzékenységi beállításoktól függően 50 és 75 ezredmásodperc közötti időtartamra) automatikusan megszakítja a teljesítményleadást a sebességváltó fogaskerekeinek körmein lévő terhelés feloldásához, ezáltal tisztán váltható a következő sebességfokozat, és simább, szinte megszakításmentes gyorsítás érhető el. Így a gázkar elzárása és a kuplungkar használata nélkül lehet lefelé és felfelé váltani, amivel értékes másodperceket tudunk gyűjteni a versenypályán.

BEINDÍTÁST EGYSZERŰSÍTŐ RENDSZER
Egy átlagos motorkerékpáron az elindításához a vezetőnek addig kell lenyomva tartania az önindító gombját, amíg a motor be nem indul. A Suzuki Beindítást Egyszerűsítő Rendszere (Suzuki Easy Start System) lehetővé teszi, hogy egy gyors gomb-nyomás elegendő legyen a motor elindításához, éppúgy mint a korszerű autók motorjainak indításakor.

LÉGBEÁRAMLÓ RENDSZER
A Speciális Légbeáramló Rendszer (Suzuki Ram Air-Direct – SRAD) levegőbeszívó csövei az aero-dinamikailag legnagyobb nyomást biztosító pontban, a motorkerékpár középvonalában, az „orrhoz” minél közelebb kerülnek elhelyezésre. Ezen elhelyezés javítja a szívóoldal hatékonyságát valamint növeli a teljesítményt nagy sebességeknél.

SAIS
Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) egy elektronikus indításgátló rendszer, mely a motor indítását csak eredeti kulcs jelenlétében teszi lehetővé.

EURO 4
Euro 4 károsanyag-kibocsátási és emissziós előírásoknak megfelelő modell.

Motor
Motor típusa Négyütemű, négyhengeres, folyadékhűtéses DOHC
Hengerűrtartalom 999.8 cm³
Furat x löket 76.0 mm x 55.1 mm
Sebességváltó Hatfokozatú, mechanikus
Teljesítmény 203 LE (150 kW) / 11 500 rpm
Nyomaték 118 Nm / 10 800 rpm
Váz és Méretek
Hosszúság 2075 mm
Szélesség 705 mm
Magasság 1145 mm
Tengelytáv 1420 mm
Szabad magasság 130 mm
Futómű
Első futómű Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék Dupla tárcsa
Hátsó fék Tárcsa
Hátsó gumiabroncs 190/55ZR17M/C (75W), tömlő nélküli
Első gumiabroncs 120/70ZR17M/C (58W), tömlő nélküli