Jól bevált váz és erőforrás köré épített kezdő szintű off-road csomag. A nagyobb testvérektől, az RM-Z modellektől örökölt vagány kinézet crossmotoros külsőt kölcsönöz a DR-Z125L-nek, ami jól mutat a helyi versenypályán és a kedvenc terepen.
Jól bevált váz és erőforrás köré épített kezdő szintű off-road csomag. A nagyobb testvérektől, az RM-Z modellektől örökölt vagány kinézet crossmotoros külsőt kölcsönöz a DR-Z125L-nek, ami jól mutat a helyi versenypályán és a kedvenc terepen.
Az erőforrás alacsony és közepes fordulatszámon nagy teljesítményre lett hangolva. A szívó és kiömlő csövek hossza és a MIKUNI VM20 karburátor úgy lettek kiválasztva, hogy minél optimálisabb legyen a gázreakció.
A precíz elektronikus gyújtási rendszer (CDI) és a gyújtáselosztó a motor teljesítménykarakterisztikájának javításához lett hangolva.
Elsődleges berúgórendszer a könnyű indításért.
A zökkenőmentes terepmotorozásra optimalizált áttétekkel rendelkező 5-sebességes mechanikus váltó megbízható működést és kiváló érzetet biztosít.
A kifejezetten a DR-Z125L-hez tervezett váz és lengőkar kompakt, optimális terepcsomagot alkot a kellő merevségnek és a csekély súlyának köszönhetően.
Az erős, recézett lábtartók tartósak, megbízható tapadást biztosítanak még nedves körülmények között is.
A könnyű, tartós gyémántváz merevítőcsöve és kerete nagy szakítószilárdságú.
A könnyű szénszálas acél lengőkar kiváló tapadást garantál.
Az ülés és a karosszéria sima, majdhogynem egybefüggő felületet képez, hogy a motoros szabadon mozoghasson.
Az alacsony, 805 mm-es ülésmagasság megkönnyíti az off-road motorozást.
A kompakt, 1270 mm-es tengelytáv fordulékonyságot garantál.
A DR-Z125 első tárcsaféke és hátsó dobféke, valamint az RM85 krosszmotoréval megegyező első féknyereg megbízható, nagy fékerőt biztosít.
A kifejezetten terepmodellekhez tervezett, egyszerűsített elektromos rendszer kizárólag a maximálisan megbízható gyújtási rendszerből, kábelkötegből és motorleállító kapcsolóból áll.
A motorvédő lemez könnyű, de egyben masszív műanyagból készült, mely lefedi a motor teljes alsó felületét.
A könnyű alufelnik csökkentik a rugózatlan tömeget.
Motor típusa | Négyütemű, egyhengeres, léghűtéses, SOHC |
Hengerűrtartalom | 124 cm³ |
Furat x löket | 57.0 mm x 48.8 mm |
Sebességváltó | 5-sebességes mechanikus |
Teljesítmény | ca. 7.2 kW (10 LE) |
Nyomaték | N/A |
Hosszúság | 1885 mm |
Szélesség | 770 mm |
Magasság | 1110 mm |
Tengelytáv | 1270 mm |
Szabad magasság | 290 mm |
Első futómű | Teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás |
Hátsó futómű | Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás |
Első fék | Tárcsa |
Hátsó fék | Dob |
Hátsó gumiabroncs | 90/100-16 (52M), tömlős típus |
Első gumiabroncs | 70/100-19 (42M), tömlős típus |