
BURGMAN. Ez a név a kétkerekű luxus szinonimája.
A BURGMAN újraértelmezte a motorozás élményét a motorosok egész nemzedéke számára. Valaha elképzelhetetlen módon hozta össze a teljesítményt és a kényelmet. Új gondolkodásmódot jelentett a motorosok számára, amellyel az élvezetek és a szabadság karnyújtásnyira kerül.
Most pedig útjára indul a 2015-ös BURGMAN 650. Az vezetés sosem jelentett még ekkora szabadságot. A teljesítmény soha nem áramlott ilyen könnyedén. Minden mozzanat simának és kecsesnek érződik. Minden út arra vár, hogy meghódítsd. Az országutakon a BURGMAN 650-nek nincs versenytársa. A teljesítmény olyannyira kézzel fogható, hogy minden távolság csekélynek tűnik. Felemelő érzés. Olyan, amiből árad az inspiráció. A könnyed gyorsulás, a visszaváltás, a manőverezés a forgalomban vagy éppen városi rejtekutakon mind valóságos csúcsteljesítmény. A kezelhetőség magabiztossá tesz, a vezetés oly kényelmes, hogy hosszú út után is élénknek és kipihentnek érezheted magad. A BURGMAN 650 így ösztönöz, hogy tágítsd a határokat.(így a BURGMAN 650 lehetővé teszi azt számodra/képessé tesz arra, hogy sokkal/még tovább menj.)
A kormányrúdon található gombok többszöri megnyomásával három különböző – két teljesen automata (utazó és nagy teljesítményű) és egy kézi – sebességváltó üzemmód közül választhatsz. Az utazó üzemmód maximalizálja a hatásfokot normál utazósebességen, és zökkenőmentes, szinte teljesen egyenletes teljesítményleadást biztosít a könnyed motorozás érdekében. A nagy teljesítményű üzemmód nagyobb lökettel válaszol a gázkar meghúzására. Kézi üzemmódban a hüvelykujjaddal kapcsolgathatsz öt előre beállított sebességfokozat között a páratlan vezetési élményért.
A teljesen megújult Eco Drive kijelző a minél kisebb környezeti hatásokkal járó vezetésre ösztönöz. A műszeregységen található Eco Drive jelzőfény akkor ég, ha a motort üzemanyag-takarékosan vezetik, így segíti a motorost a fogyasztást csökkentő technikák elsajátításában.
Az első és hátsó tárcsafékek megnyugtató fékerőt biztosítanak. Az úszótárcsás első fékeket megújították az egyenletesebb fékezési teljesítmény érdekében. A blokkolásgátló fékrendszer (ABS)** maximálisan a motoros uralma alatt tartja a robogót, nagy fékezésekkor nem engedi blokkolni a kerekeket. Az ABS-egység 55%-kal kisebb súlyú, mint az előző modellen.
A szélvédő formája kiválóan véd a széltől, és tökéletes kilátást biztosít az útra. Elektromosan állítható a motoros magasságának megfelelően. A szűk parkolások kényelmesebbé tételére a visszapillantó tükrök egy gombnyomásra behúzhatók.
Az ülés optimális méretű, vastagon párnázott a luxus és a kényelem biztosítására még hosszú utakon is. A vezető háttámlája 50 mm-es tartományban állítható előre és hátra az optimális támasztás érdekében. Szerszámot nem igényel.
A karral behúzható rögzítőfék további nyugalmat kölcsönöz a motoros számára. A kar új, esztétikus formát kapott, könnyebb elérni és behúzni.
A hátsó háttámla határozottan támogatja az utast, további komfort és biztonságérzéssel kiegészítve.
Motor típusa | Négyütemű, kéthengeres, folyadékhűtéses, DOHC |
Hengerűrtartalom | 638 cm³ |
Furat x löket | 75.5 mm x 71.3 mm |
Sebességváltó | CVT |
Teljesítmény | 41 kW (56 LE) / 7000 rpm |
Nyomaték | 62.0 Nm / 5000 rpm |
Hosszúság | 2265 mm |
Szélesség | 810 mm |
Magasság | 1420 mm |
Tengelytáv | 1585 mm |
Szabad magasság | 125 mm |
Első futómű | Teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás |
Hátsó futómű | Lengővilla, tekercsrugó, olajcsillapítás |
Első fék | Dupla tárcsa |
Hátsó fék | Tárcsa |
Hátsó gumiabroncs | 160/60R14M/C (65H), tömlő nélküli |
Első gumiabroncs | 120/70R15M/C (56H), tömlő nélküli |