Stílusos, akár egy méretre szabott öltöny. Kényelmesen vezethető, és bajnokhoz méltóan teljesít. Lenyűgözően irányítható. Az elegáns formaterv, a praktikum és kényelem nyerő kombinációját nyújtja.
Stílusos, akár egy méretre szabott öltöny. Kényelmesen vezethető, és bajnokhoz méltóan teljesít. Lenyűgözően irányítható. Az elegáns formaterv, a praktikum és kényelem nyerő kombinációját nyújtja.
SPECIÁLIS HENGER FELÜLETBEVONAT
A SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) a Suzuki saját fejlesztésű speciális henger felületbevonata. A nikkel-szilíciumkarbid felületkezelő / be-vonó eljárás kifejlesztésében a versenypályákon szerzett tapasz-talatok játszották a főszerepet.
KIPÖRGÉSGÁTLÓ RENDSZER
A Suzuki kipörgésgátló rendszere folyamatosan ellenőrzi az első és hátsó kerekek sebességét, a gázmarkolat állását, a főtengely pozícióját, valamint a sebességi fokozatot, és szinte azonnal csökkenti motorteljesítményt, amikor kerék- túlpörgést érzékel. A teljesítmény kontroll a gyújtási idők, továbbá a levegő mennyiségének egyidejű szabályozásával valósul meg, így jön létre a finomabb tapadás. Mindennek eredménye, hogy a hosszú távú motorozás könnyebb és kényelmesebb, ezáltal csökkenti a fáradtságot.
INDÍTÁSGÁTLÓ RENDSZER
Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) egy elektronikus indításgátló rendszer, mely a motor indítását csak eredeti kulcs jelenlétében teszi lehetővé.
ABS
Az elektronikus szabályozású blokko-lásgátlóval kiegészített fékrendszer biztos úttartást garantál intenzív lassításnál, csúszós útburkolaton is. A rendszer megakadályozza a kerekek blokkolását, ha az útburkolat tapadása hirtelen megváltozik, vagy túlságosan erősen fékez a vezető. Hatékony működése a modern vezérlőegységnek köszönhető, ami fordulatonként ötvenszer ellenőrzi a kerekek forgási sebességét, s az aktuális tapadási viszonyokhoz igazítja a fékerőt. *A rendszer működését befolyásolhatják az útviszonyok (pl. nedves, laza, egyenetlen talaj). Egy ABS-szel felszerelt jármű féktávja hosszabb lehet egy blokkolásgátlóval nem rendelkező modell esetében. Az ABS nem képes kivédeni a kerekek oldalirányú csúszását kanyarban. Kérjük, vezessen óvatosan és ne értékelje túl az ABS képességeit!
EURO 5
Csak az európai specifikációkkal rendelkező modellek rendelkeznek az EURO 5 előírásnak megfelelő károsanyag kibocsátással.
Motor típusa | Négyütemű, egyhengeres, folyadékhűtéses, DOHC |
Hengerűrtartalom | 399 cm³ |
Furat x löket | 81.0 mm × 77.6 mm |
Sebességváltó | Variomatic fokozatmentes automata váltó |
Teljesítmény | 31 LE (23 kW) / 6 300 ford. / perc |
Nyomaték | 36 Nm / 4 800 ford. / perc |
Hosszúság | 2235mm |
Szélesség | 765 mm |
Magasság | 1350 mm |
Tengelytáv | 1580 mm |
Szabad magasság | 125 mm |
Első futómű | Teleszkópos, tekercsrugó, olajcsillapítás |
Hátsó futómű | Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás |
Első fék | Dupla tárcsa |
Hátsó fék | Tárcsa |
Hátsó gumiabroncs | 150/70-13M/C 64S, tömlő nélküli |
Első gumiabroncs | 120/70-15M/C 56S, tömlő nélküli |