• Hétfőtől–Péntekig: 9:00–17:00, Szombat: 9:00-12:00 (Márc. 1-től Szept. 30-ig)
  • 6728 Szeged, Algyői út 58.
  • +36 62 466 176

V-STROM 1000 ABS

Oops...
Slider with alias V STROM 1000 ABS not found.
3999000 Ft

V-STROM 1000 ABS

CSUPA KALAND – KOMPROMISSZUMOK NÉLKÜL

Képzeld el a legizgalmasabb Föld körüli utazást két keréken! Lenne elég erőd és kitartásod a hegyvidéki szerpentinek leküzdésére, inspirációd az ismeretlen utak felfedezésére? Nap mint nap fürgeséget és kényelmet éreznél, s a vágyat, hogy továbbhaladj. Hogy minden pontosan a helyén van. Biztosan tudnád, hogy rábízhatod magad a technológiára. Ideje, hogy mindez megvalósuljon! Íme a túramotor, amely minden útra tökéletes.

A könnyű, kompakt blokkolásgátló fékrendszer (ABS) a körbefordulás során ötvenszer méri meg kerék sebességét, és az elérhető tapadáshoz igazítja a fékerőt.

A kipufogó teljesen át lett tervezve a Suzuki kipufogóhangolási (SET) technológiájával, a nyomást a kipufogócsőben lévő, a motorvezérlő elektronika által szabályozott pillangószelep optimalizálja.

A dugattyúgyűrűk vékonyabbak és 15%-kal kisebb húzóerő hat rájuk, ennek köszönhetően kisebb a súrlódás. Javítják az égés hatásfokát és az üzemanyag-fogyasztást.

Végeselem-módszer alkalmazásával új dugattyúkat terveztek az ideális szilárdság és súly elérése érdekében. Annak ellenére, hogy a dugattyúk nagyobbak a korábbiaknál, súlyuk és merevségük megegyezik.
A hengerenként kettő irídium gyújtógyertya növeli a gyújtás erejét és az égés hatásfokát, ezáltal nagyobb teljesítményt, lineárisabb gázreakciót, könnyebb indítást és stabilabb alapjáratot tesz lehetővé.

Az üzemanyagtartály karcsúbb lett a keskenyebb V-motornak köszönhetően. Az áttervezett váz és alkeret jobb egyensúlyt biztosít a stabilitás és a kezelhetőség növelése érdekében, ráadásul 13 százalékkal könnyebb, mint az előző modellé.

Az új Enkei felnik könnyű tízküllős alumíniumöntvények. ?

A jellegzetes függőleges fényszóró a hírhedt Hayabusa és GSX-R sportmotorokat idézi.

Az ülés alakja kényelmes, oldalfalának textúrája jól tapad. Az ülésmagasság csökkent a korábbi évekhez képest, hogy a motoros könnyen letehesse a lábát a talajra.

Motor
Motor típusa Négyütemű, V2, hegerszög 90°, folyadékhűtés, DOHC
Hengerűrtartalom 1037 cm³
Furat x löket 100.0 mm x 66.0 mm
Sebességváltó 6-sebességes mechanikus
Teljesítmény 74 kW (100 LE) / 8800 rpm
Nyomaték 103 Nm / 4000 rpm
Váz és Méretek
Hosszúság 2285 mm
Szélesség 865 mm
Magasság 1410 mm
Tengelytáv 1555 mm
Szabad magasság 165 mm
Futómű
Első futómű Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék Dupla tárcsa
Hátsó fék Tárcsa
Hátsó gumiabroncs 150/70R17M/C (69V), tömlő nélküli
Első gumiabroncs 110/80R19M/C (59V), tömlő nélküli