• HÉTFŐTŐL–PÉNTEKIG: 9:00 – 17:00
  • 6728 Szeged, Algyői út 58.
  • +36 62 466 176

SV650 ABS 2018 modell

2249000 Ft

SV650 ABS 2018 modell

V2-ES ÉLMÉNY ÉS IZGALOM

A Suzuki először 1999-ben dobta piacra az SV650-et a „V-twin élmény” jegyében; a modell szinte azonnal jelenséggé vált a motorosok körében világszerte. Ezt a sokoldalú motorkerékpárt nemcsak városi utakon lehetett kiválóan használni, de a versenypályán is elemében érezte magát. A „V2-es élménygép” jegyében a Suzuki legújabb innovációit felvonultató új SV650 most még magasabbra teszi a lécet. Az új SV650 a motorosok álomgépe, ami bárhova elrepít.

TÖBB MINT LAZA MOTOROZÁS

Az SV650 nevében az angol SV rövidítés több dologra is utal: sportos V2-es motor, kiváló érték (Superior Value), egyszerűség és sokoldalúság (Simple and Versatile). Az SV életérzés, amit nehéz szavakba önteni. A sokoldalú, vidám motor a napi munkába járást és a kanyargós utakon vezető hétvégi túrákat is felejthetetlen élménnyé varázsolja. Az SV650 könnyű, ultravékony profiljával magabiztosan vághatsz neki az útnak.

V2-ES ERŐ AZ UTCAI MOTOROZÁSHOZ

A V2-es motor egyedi vezérlésbeállításból fakadó szívverésszerű lüktetése és lineáris erőleadása páratlan motorozási élményt biztosít, komoly erőtartalékokkal. Nem véletlen, hogy a helyi V2-kupákon az első rajtrácsokon még mindig SV650-ek állnak. A motorban rejlő óriási potenciál ellenére az SV650 tökéletes társ a hétköznapi városi közlekedéshez is. A nagy teljesítmény, a karcsú felépítés és a kis tömeg kombinációjaként az SV650 kiemelkedő motorozási élményt, a szinte korlátlan erő és gyorsulás érzetét biztosítja.

Motor
Motor típusa Négyütemű, V2, hegerszög 90°, folyadékhűtés, DOHC
Hengerűrtartalom 645 cm³
Furat x löket 81.0 mm x 62.6 mm
Sebességváltó 6-sebességes mechanikus
Teljesítmény 56 kW (75 LE) / 8500 rpm
Nyomaték 64 Nm / 8100 rpm
Váz és Méretek
Hosszúság 2130 mm
Szélesség 760 mm
Magasság 1090 mm
Tengelytáv 1445 mm
Szabad magasság 135 mm
Futómű
Első futómű Teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás, állítható rugó-előfeszítés
Első fék Dupla tárcsa
Hátsó fék Tárcsa
Hátsó gumiabroncs 160/60ZR17M/C (69W), tömlő nélküli
Első gumiabroncs 120/70ZR17M/C (58W), tömlő nélküli
2249000 Ft

SV650 ABS 2018 modell

V2-ES ÉLMÉNY ÉS IZGALOM

A Suzuki először 1999-ben dobta piacra az SV650-et a „V-twin élmény” jegyében; a modell szinte azonnal jelenséggé vált a motorosok körében világszerte. Ezt a sokoldalú motorkerékpárt nemcsak városi utakon lehetett kiválóan használni, de a versenypályán is elemében érezte magát. A „V2-es élménygép” jegyében a Suzuki legújabb innovációit felvonultató új SV650 most még magasabbra teszi a lécet. Az új SV650 a motorosok álomgépe, ami bárhova elrepít.

TÖBB MINT LAZA MOTOROZÁS

Az SV650 nevében az angol SV rövidítés több dologra is utal: sportos V2-es motor, kiváló érték (Superior Value), egyszerűség és sokoldalúság (Simple and Versatile). Az SV életérzés, amit nehéz szavakba önteni. A sokoldalú, vidám motor a napi munkába járást és a kanyargós utakon vezető hétvégi túrákat is felejthetetlen élménnyé varázsolja. Az SV650 könnyű, ultravékony profiljával magabiztosan vághatsz neki az útnak.

V2-ES ERŐ AZ UTCAI MOTOROZÁSHOZ

A V2-es motor egyedi vezérlésbeállításból fakadó szívverésszerű lüktetése és lineáris erőleadása páratlan motorozási élményt biztosít, komoly erőtartalékokkal. Nem véletlen, hogy a helyi V2-kupákon az első rajtrácsokon még mindig SV650-ek állnak. A motorban rejlő óriási potenciál ellenére az SV650 tökéletes társ a hétköznapi városi közlekedéshez is. A nagy teljesítmény, a karcsú felépítés és a kis tömeg kombinációjaként az SV650 kiemelkedő motorozási élményt, a szinte korlátlan erő és gyorsulás érzetét biztosítja.

Motor
Motor típusa Négyütemű, V2, hegerszög 90°, folyadékhűtés, DOHC
Hengerűrtartalom 645 cm³
Furat x löket 81.0 mm x 62.6 mm
Sebességváltó 6-sebességes mechanikus
Teljesítmény 56 kW (75 LE) / 8500 rpm
Nyomaték 64 Nm / 8100 rpm
Váz és Méretek
Hosszúság 2130 mm
Szélesség 760 mm
Magasság 1090 mm
Tengelytáv 1445 mm
Szabad magasság 135 mm
Futómű
Első futómű Teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás, állítható rugó-előfeszítés
Első fék Dupla tárcsa
Hátsó fék Tárcsa
Hátsó gumiabroncs 160/60ZR17M/C (69W), tömlő nélküli
Első gumiabroncs 120/70ZR17M/C (58W), tömlő nélküli