• HÉTFŐTŐL–PÉNTEKIG: 9:00 – 17:00 SZOMBAT: 9:00 – 12:00
  • 6728 Szeged, Algyői út 58.
  • +36 62 466 176

RM-Z250

2 Ft

RM-Z250

NYERŐ FEJLŐDÉS

Az új RM-Z250 továbbfejlődött: minden eddiginél magasabb teljesítményszintről az új KYB PSF2 légrugós villák és KYB hátsó lengéscsillapítók, a már eddig is páratlan kezelhetőséget még tovább javító áttervezett váz, a Suzuki rajtsegítő rendszere (S-HAC) és a több mint nyolcvan belső motoralkatrész áttervezésével járó átfogó motorfejlesztés gondoskodik, amelynek révén közepes fordulatszámon a motor leadott teljesítménye nagyobb, teljesítménytartománya szélesebb.

  • Az RM-Z250 motorját úgy finomították, hogy a maximális teljesítmény fenntartása mellett növeljék a közepes fordulatszámon leadott teljesítményt és nyomatékot. A teljesítményleadás egyenletesebb és lineárisabb a könnyebb kezelés érdekében.
  • Az új dugattyú (dugattyúcsap és gyűrű) jobb tömítésének köszönhetően növeli a tartósságot és a leadott teljesítményt.
  • A kisebb főtengely- és nagyobb gyújtómágnes-tehetetlenség csökkenti a motor fékezőerejét.
  • Az áttervezett vezérműtengelyek és szelepek növelik a teljesítményt, és egyenletesebbé teszik az teljesítményleadást.
  • Az áttervezett nyomáskiegyenlítő rendszer pontosabb működést, könnyebb indítást biztosít.
  • Az áttervezett berúgó fogaskerék, breather gear??? és berúgó alapjárati fogaskerék jelentősen megkönnyíti a motor beindítását.
  • Az áttervezett bütyköslánc-feszítő csökkenti a súrlódást és növeli a tartósságot, míg az új feszültségállítónak szélesebb a tartománya a kisebb ellenállás érdekében.
  • Az áttervezett forgattyúsház javítja az olajkenést és -keringést, valamint csökkenti a motor fékezőerejét.
  • Az áttervezett tengelykapcsolóházhoz új olajszintjelző ablak tartozik a karbantartás megkönnyítése érdekében.
  • A fejlett, akkumulátor nélküli üzemanyag-befecskendező rendszer 44 mm-es fojtószelepházzal, progresszív gázösszeköttetéssel és egy 16 bites számítógéppel rendelkezik. Az üzemanyag-befecskendező rendszer egyedi kondenzátorrásegítésű indítórendszert használ, amit az indítás után egy könnyű, masszív mágneses generátor lát el.
  • A Suzuki által fejlesztett nikkel-szilícium-karbid (SCEM) felületkezelésű alumíniumhenger kialakítása masszív és könnyű, hőleadása hatékony.
  • A már eleve kiválóan irányítható RMZ-Z250 áttervezése során a 2016-os váz úgy lett átalakítva, hogy kanyarodás és egyenes haladás közben is jobban teljesítsen. A váz teljes súlya 2,5 százalékkal csökkent.
  • A könnyű új első féknyereg csökkenti a tömeget, és továbbra is kiváló fékerőt biztosít.
  • A versenykialakítású féktárcsák és Excel alumíniumfelnik az alapfelszereltség részét képezik.
  • Az új Dunlop MX52 sorozatú abroncsok CTCS (szövetvázfeszesség-szabályozó rendszer) technológiával készülnek a kiemelkedő szilárdság és az erős tapadás érdekében.
  • A tapadó ülés felső felületének dombodú keresztmintázata jobban tapad, így a motoros biztosabban ül a nyeregben.
Motor
Motor típusa Négyütemű, egyhengeres, folyadékhűtéses, DOHC
Hengerűrtartalom 249 cm³
Furat x löket 77.0 mm x 53.6 mm
Sebességváltó 5-sebességes mechanikus
Teljesítmény ca. 30 kW (40 LE)
Nyomaték N/A
Váz és Méretek
Hosszúság 2170 mm
Szélesség 830 mm
Magasság 1270 mm
Tengelytáv 1475 mm
Szabad magasság 345 mm
Futómű
Első futómű Fordított teleszkópvilla, légrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék Tárcsa
Hátsó fék Tárcsa
Hátsó gumiabroncs 110/90-19 (57M), tömlős típus
Első gumiabroncs 80/100-21 (51M), tömlős típus