• Hétfőtől–Péntekig: 9:00–17:00, Szombat: 9:00-12:00 (Márc. 1-től Szept. 30-ig)
  • 6728 Szeged, Algyői út 58.
  • +36 62 466 176

GSX-S1000F ABS 2020 modell

Oops...
Slider with alias GSX S1000F ABS not found.
3799000 Ft

GSX-S1000F ABS 2020 modell

TÖBB MINT SPORTMOTOR

A 2017-es GSX-S1000F a versenypályán született, az utcán nőtt föl, erőforrását tekintve pedig a versenyek legendás bajnokának, a GSX-R1000-nek a leszármazottja. Az új GSX-S sorozat a versenypályáról az utcára viszi a Suzuki GSX-R szellemét: azonos technológia és teljesítmény, ezúttal kifejezetten kényelmes utcai motorozásra ideális formában.
Több mint csupán egy szemlélet, szellemiség vagy örökség: ez a motor a generációról generációra fejlődő nagy teljesítményű alkatrészekről szól. A GSX-S1000F-et a GSX-R1000 hosszú löketű motorján alapuló 999 cm3-es, soros négyhengeres erőforrás hajtja, amit kiváló nyomatékgörbéje ideálissá tesz az utcai motorozásra. Mivel ez a motor is alacsony és közepes fordulatszámon kell hogy erős legyen, a bütykök az utcai motorozáshoz lettek optimalizálva.

Erős motorjával, a Suzuki fejlett kipörgésgátló rendszerével és a blokkolásgátlós Brembo fékekkel a GSX-S1000F komoly teljesítményt képviselő utcai motor. Ehhez add még hozzá az agresszív, vad, energikus külsőt, és olyan roadstert kapsz, amely magával ragadja a tekinteteket és uralja az utakat!

Irídium gyújtógyertyák biztosítanak erősebb szikrát és hatékonyabb égést. Ennek köszönhetően jobb a teljesítmény, egyenletesebb a gázreakció, egyszerűbb a gyújtás, és stabilabb az üresjárat, mint a hagyományos gyertyák esetében.

Az új bütyökprofil az utcai motorozáshoz optimális szelepidőzítéshez lett kialakítva, de a versenypálya észben tartásával.

A hűtőburkolatok hatékonyan vezetik a levegőt az újonnan tervezett nagy hatékonyságú, gömbölyű hűtőhöz. A folyadékhűtéses olajhűtő könnyű és kompakt.

Végeselem-módszer alkalmazásával új dugattyúkat terveztek az ideális szilárdság és súly eléréséhez.

A négy-az-egyben kipufogórendszernek is köszönhetően a motor alacsony és közepes fordulatszámoknál is erős, emellett hangja is izgalmasabb.
A Suzuki saját fejlesztésű nikkel-szilícium-karbid felületkezelő eljárásával (SCEM) készült hengereket a felső forgattyúházba integrálták, ezzel csökkentve a súrlódást, javítva a hőleadást és a tartósságot.

Az tízfuratos hosszú injektorok jobb égést és kisebb üzemanyag-fogyasztást biztosítanak.

A 73,4 mm × 59,0 mm-es hosszú furat-löket arány kiváló gázreakciót nyújt a teljes fordulatszám-tartományban.

Hatsebességes, kis áttételezésű erőátviteli rendszer függőlegesen döntött tengelyekkel, hogy a motor rövidebb lehessen.

Hatküllős könnyű alumínium ENKEI kerekek Dunlop abroncsokkal.

A matt fekete Renthal Fatbar alumíniumkormány az alapfelszereltség része.

Az alacsonyan, 815 mm magasságban elhelyezett ülés elősegíti az egyenes és kényelmes deréktartást, mindamellett a sportosságot is biztosítja a motoros számára.

Motor
Motor típusa Négyütemű, négyhengeres, folyadékhűtéses, DOHC
Hengerűrtartalom 999 cm³
Furat x löket 73.4 mm x 59.0 mm
Sebességváltó 6-sebességes mechanikus
Teljesítmény 110 kW (150 LE) / 10000 rpm
Nyomaték 108 Nm / 9500 rpm
Váz és Méretek
Hosszúság 2115 mm
Szélesség 795 mm
Magasság 1180 mm
Tengelytáv 1460 mm
Szabad magasság 140 mm
Futómű
Első futómű Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék Dupla tárcsa
Hátsó fék Tárcsa
Hátsó gumiabroncs 190/50ZR17M/C (73W), tömlő nélküli
Első gumiabroncs 120/70ZR17M/C (58W), tömlő nélküli