• Szombaton is nyitva tartunk 9:00 - 12:00-ig!
  • 6728 Szeged, Algyői út 58.
  • +36 62 466 176

GSR750 ABS

2399000 Ft
GSR750 ABS

PŐRE AMBÍCIÓ

A technológia, az injektoros teljesítmény és a kimunkált forma együttese. A 2016-os Suzuki GSR750 a tömegből kitűnni vágyó motorosok számára készült.

A Suzuki GSR750 ideális városi motorozáshoz és hétvégi túrázáshoz, hiszen a nagy teljesítményű motort minőségi alkotóelemekkel és az egész gépen végigfutó, erős, szögletes vonalvezetéssel ötvözi.

A GSR750 749 cm3-es négyhengeres injektoros DOHC-vezérlésű motorja a legendás Suzuki GSX-R750 erőforrásából lett kifejlesztve, hogy széles teljesítménytartományt, alacsony fordulaton nagy nyomatékot, közepes fordulaton pedig nagy teljesítményt nyújtson.

A lenyűgöző fékteljesítmény érdekében a GSR750 elöl két 310 mm-es tárcsafékkel, hátul egy 240 mm-es tárcsafékkel van felszerelve.

A formatervezett, átszellőztetett első sárvédő, a fényszóró és a kimunkált, agresszív első idom vonzza a tekintetet. A fordított KYB első villa aranyszínű, eloxált felső csövei és a burkolatlan négy-az-egyben kipufogórendszer a GSR750 stílusát hangsúlyozza.

Kelj útra a GSR750-nel!

A fojtószeleptestek a Suzuki által kifejlesztett dupla pillangószelepes (SDTV) rendszerrel vannak ellátva a hengerek hatékonyabb töltése, a magasabb égési hatásfok, valamint a jobb gázreakció és nyomaték érdekében alacsony és közepes fordulatszám-tartományban.

Jellegzetes háromszög alakú kipufogódob hozzá idomuló csiszolt, rozsdamentes acél hővédő pajzzsal.

Formatervezett ülés, stílusos oldalsó vázburkolatokkal szegélyezve.

A levehető utasülés alatti rekeszben elfér egy U-lakat, illetve kisebb tárgyak tárolhatók benne.
Fényes, jellegzetes formájú, bilux halogénfényszóró. Beépített helyzetjelző lámpák mintás, kék lencsékkel.

Körültekintően megformált, egyedi hatású, kompakt irányjelzők.

Az utcai motorok kompakt, csőszerkezetes vázának és a sportmotorok twin-spar vázának legelőnyösebb tulajdonságait ötvöző váz a dinamikus motorozás érdekében.

Sportos testtartás a kormányrúd, a lábtartó és az ülés körültekintően kialakított arányainak köszönhetően.

Könnyű, nyitott hűtőoldallemezek, agresszív első karosszéria-oldalelemek.

Motor
Motor típusa Négyütemű, négyhengeres, folyadékhűtéses, DOHC
Hengerűrtartalom 749 cm³
Furat x löket 72.0 mm × 46.0 mm
Sebességváltó 6-sebességes mechanikus
Teljesítmény 78 kW (106 LE) / 10200 rpm
Nyomaték 80 Nm / 9000 rpm
Váz és Méretek
Hosszúság 2115 mm
Szélesség 785 mm
Magasság 1060 mm
Tengelytáv 1450 mm
Szabad magasság 145 mm
Futómű
Első futómű Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás
Hátsó futómű Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás
Első fék Dupla tárcsa
Hátsó fék Tárcsa
Hátsó gumiabroncs 180/55ZR17M/C (73W), tömlő nélküli
Első gumiabroncs 120/70ZR17M/C (58W), tömlő nélküli